Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostatteko alusvaatteet aina setteinä?

Vierailija
21.06.2015 |

Ostaako joku oikeasti aina alusvaatteet setteinä (eli mätsäävät liivit + alushousut)? Tarkoitan nyt siis alusvaateliikkeestä ostettuja laadukkaampia alusvaatteita, en H&M, Prisma, Lindex ym halpakauppoja.

Itse ostin viimeksi muutama viikko sitten kahdet uudet liivit a-hintaan n.120 eur. Alushousut kumpaankin olisivat maksaneet reippaat 80 eur/kpl (joita olisi mielestäni pitänyt ottaa vielä 2 kpl per setti, jotta ne aidosti kestäisivät sen ajan mitä liivitkin). Jäi itseltä ostamatta. Arvostan enemmän istuvia liivejä, joten satsaan niihin ja ostan pikkarit halvemmalla jostain muualta. Jäin vain ihmettelemään, että ihanko oikeasti porukka ostaa useinkin täyden setin..   

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ostanut.

Vierailija
2/7 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän kohtuuhintaisempia alusvaatteita (Maidenform, DKNY, Calvin Klein jne.), joten on varaa ostaa kahdet pikkarit samalla kun ne rintsikatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina! Panostan alusvaatteisiin ja samalla erotiikkaan. Yhteensopivuus on tärkeää ja onhan se miehen silmällekin mukavampaa, kun on naisen yllä kaunis kokonaisuus. Vaikka ensisijaisesti nautin itse siitä, että ylläni on ylelliset, sexyt alusvaatteet. Se tietoisuus jo tekee naisellisen olon.

Vierailija
4/7 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan. Alkuun ne pikkuhousut ja rintaikat on uusina tosi kivat yhdistelmänä. Kun alushousut on loppu, rintsikoita voi käyttää muiden kanssa. Ei ne parhaat kuitenkaan ole ihan heti loppu, jos käyttää sen mukaisesti.

Vierailija
5/7 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäyksenä vielä:
Ulkonäkö ja istuvuus ovat ensisijaiset valintakriteerit. Olen valmis maksamaan siitä ja tingin jossain muussa sen hinnan takaisin.
(Vierailija, kommentti 4)

Vierailija
6/7 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on muuten totta, että kauniit alusvaatteet tekevät olon myös paremmaksi ja kauniimmaksi itselle. Tästäkin huolimatta en vaan raaskinut pistää alushousuihin yli 300 euroa.. kävin ostamassa toisesta kaupasta saman sävyisiä housuja, mutta eihän ne tietenkään täysin täsmänneet esim. koristekirjailujen puolesta.

Itsellä liivien koko on vähän hankala ja olen kokenut, että en löydä ns. normaaleista liikkeistä (vaikkapa Sokos) oikeaa kokoa tai jos löytyy koko, ei ole mieleisiä värejä/malleja. Tästä syystä olen ajautunut alusvaateliikkeiden asiakkaaksi ja hinnakkaiden liivien käyttäjäksi.  

ap

Vierailija
7/7 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Suomesta ei saa liivikokoani kuin tilaamalla erikoisliikkeeseen, ostan ulkomaisesta verkkokaupasta kerrallaan Primadonnan liivit ja pöksyt joko settinä tai muuten vain samanvärisinä. Yleensä pöksyt ovat Primadonnan sileää ja saumatonta mallia, koska en pidä pitsistä. Kallista kuitenkin on. :/