ääk, hammaslääkäri edessä!
Mulla paikattiin vuosi sitten takahampaassa syvä reikä. Lääkäri sanoi toivovansa että paikka pitää, muuten "katsotaan mitä keksitään". Hammas on vihlonut jo jonkin aikaa uudestaan ja nyt parin viikon päästä aika hammaslääkärille. Mua pelottaa ihan järjettömästi mitä hampaalle tehdään! Juurihoito on varmasti pepusta mutta eiköhän sen kestä. Enemmän pelottaa että hammas joudutaan poistamaan!!! Apua....
Kommentit (4)
Olis pitänyt laittaa keraaminen paikka. Muovipaikasta seuraa automaattisesti juurihoito
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:55"]Poskihampaita poistetaan vain äärimmäisen harvoissa tapauksissa. Niiden uusiminen kun on sen verran iso projekti.
[/quote]
Ihana kuulla! Mä jotenkin niin pelkään että joudun luopumaan hampaastani sen vuoksi että olen ollut niin tyhmä ja laiminlyönyt suunhoidon...
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:57"]Olis pitänyt laittaa keraaminen paikka. Muovipaikasta seuraa automaattisesti juurihoito
[/quote]
Julkisella on varmaan laitettu vaan se halvin... :(
Ap
Poskihampaita poistetaan vain äärimmäisen harvoissa tapauksissa. Niiden uusiminen kun on sen verran iso projekti.