Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Mä en syö ollenkaan hiilareita, syön ainoastaan vihanneksia ja hedelmiä"

Vierailija
21.06.2015 |

Selittäkää mikä saa ihmisen sanomaan näin tv-haastattelussa? Mitä tämä ihminen luulee hiilareiden olevan? Mitä hän luulee hedelmien olevan ravintosisällöltään?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista.

Vierailija
2/10 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä tarkoitetaan, että ei syö ns. huonoja hiilareita, mutta ollaan turhan epätarkkoja..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon että en syö turhia hiilareita.

Vierailija
4/10 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se yksikin täällä pari päivää sitten sanonut että ei syö sokeria missään muodossa, syö vain hedelmiä ja vihanneksia..

Vierailija
5/10 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tekis mieli alkaa syödä sekä vähähiilarisesti että kevyesti. En oo vielä keksinyt kuibka se onnistuu niin, että saa kaiken tarvittavan.

Vierailija
6/10 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 17:53"]Mulla tekis mieli alkaa syödä sekä vähähiilarisesti että kevyesti. En oo vielä keksinyt kuibka se onnistuu niin, että saa kaiken tarvittavan.
[/quote]

Mitä muka menetät?

Vierailija
7/10 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka? :D

Vierailija
8/10 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys?

Vierailija
9/10 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 12:29"]

Kuka? :D

[/quote]

En tiedä/mista kyseisen naisen nimeä, kyseessä australialainen ajankohtaisohjelma jossa keskusteltiin lihavuudesta eri näkökulmista. Oli lääkäriä, psykologia, laihdutusleikkauksen läpikäyneitä jne.

Tämä nainen oli lihavuusaktivisti ja selitti miten syö terveellisesti ja on silti lihava. Ok, ei kiinnosta muuten, mutta jäi häiritsemään tuo kommentti. 

Olen aiemmin nähnyt samankaltaisen väitteen blogikirjoituksissa mutta ajattelin että ovat trolleja tms. Nyt oli ihan oalla naamallaan tv:ssä, joten jos trolli, on tavanomaista omistautuneempi.

Vierailija
10/10 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 12:30"]

Tyhmyys?

[/quote]

Tietämättömyys tietenkin, mutta mietin siis että mitä tämä ihminen pitää hiilarin määritelmänä? 

En itse kehtaisi sanoa etten syö jotain ravintoainetta jos en edes ole varma siitä mitä se on....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi