Uusittu oikotie!
Kommentit (32)
Ei mitään vikaa ollut. Ihan samalla tavalla löysin ne, mitkä voisi kiinnostaa.
Kiitos avauksesta, pitkään aikaan en ole nähnyt noin huonoa muutosta. Sivut kulkevat kuin siirappi ylämäkeen. Varmaan jäisin kokonaan asunnottomaksi mikäli ei olisi muita sivustoja tarjolla. :D
Mä ihmettelin vaan eilen kun Helsingissä oli muka vain 26 asuntokohdetta myynnissä? Varmaan joku bugi, mutta en jaksa niin surkealle sivulle klikata enää uudestaan. Eli todellakin pilattu!
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 11:29"]
Kävin eilen, ihan kamala uusi versio. Kiva huomata että muutkin ovat harmistuineita. Syyttäkää tästä trendistä älykännyjen ja tablettien käyttäjiä, heidän takiaan kaikki sivut pilataan.
[/quote]
Ei toiminut tabletilla ollenkaan! Meni niin jumiin että piti sulkea koko tabletti että sai netin toimimaan. Aivan paskat sivut!
Sivut ei toimi tabletilla ollenkaan...
Näyttää tökkivän edelleen. Toimiiko muilla "edelliset hakusi" toiminto? Mulla lopetti se kokonaan toimimisen ja tosiaan "palaa hakutuloksiin" ei ole mulla toiminut uudistuksen jälkeen kertaakaan.
Laitoin heti uudistuksen jälkeen palautta vioista Oikotielle. Nyt laitoin palautetta eri välitystoimistoille että mainostavat kohteitaan muualla(kin) ettei jää hyvät kohteet huomaamatta.
Totta on. Oikotien sivu-uudistus on täysi fiasko! En tiedä, eivätkö testaa sivuja ennen käyttöönottoa ja käytössä. Asuntohaku on niin tahmeaa, ettei sitä todeksi voi uskoa nykypäivänä. Vuokraovi ja Jokakoti kiittävät. Ihanan sujuvaa jä käyttäjäystävällistä palvelua, johon tyytväisyys vaan korstuu Oikotiellä vierailun jälkeen. Siirryin:)
Ei toimi kun Kodin Terra mainos...onko ne ihan kuolleita siellä Oikotiellä vai antoivatko kenkää sílle ilmeisesti ainoalle koodarille???
Mulla toimii Oikotie nykyään jo suhteellisen hyvin, mutta entinen oli kyllä miljoona kertaa parempi.
Tykkäsin erityisesti siitä vanhassa versiossa siitä, kun myyntiasuntojen etusivulta näki jo suoraan jos vanhoihin hakuihin oli tullut uusia myytäviä kohteita. Eipä ole enää tällaista.
Moi!
Tänään lauantai aamulla 31.10.2015 ei Oikotien sivujen selaaminen
onnistu millään laitteella lainkaan.
Toinen asia, mistä olen jo aiemminkin palautetta laittanut,
ja toivoisin vastausta, on se, että kaupunkeja esimerkiksi
Lahden kaupungin osalla on kaksi.
Lahti
ja
Lahti, Lahti
Suunnittelijan virhe ollut siellä jo useamman vuoden ajan.
Jo "vanhan" oikotien aikaan.
Jos kaupungiksi valitsee muistaaksen Lahti, Lahti,
niin hakutuloksia tulee paljon vähemmän.
Aivan huvittavaa, vaikka olen asiasta jo vuosi tai kaksi sitten
palautetta laittanut.
Jos sattuu valitsemaan oikean Lahden kaupungin, hakutuloksiksi
saa kaikki mahdolliset.
Onko tarkoitus pelata eräänlaista venäläistä rulettia, on kai.
Sivulla lukee, että poissa käytöstä 1.11.2015 alk. jne mutta eikö
kannattaisi huoltaa heti, kun kuitenkaan ei yhtään toimi.
Läh aktiivikäyttäjä pakon syistä
Mikä tämä oikotie, mistä te puhutte, on? Tai no, voisinhan mä käydä googlella katsomassa.