Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kaikelta katosi pohja, oon ihan rikki..mies kertoi häpeävänsä minua!

Vierailija
21.06.2015 |

Takana on 8 vuotta seurustelua josta 4 vuotta naimisissa. Meillä on yksi lapsi ennestään ja toinen tulossa. Mies on kiltti ja ihana ja komea ja luotettava. Hän on ulkomaalainen mutta hyvin suomalaistunut... tai niin ainakin luulin koska eilen selvisi että hän häpeää minua koska minullla on ollut häntä ennen myös kaksi aiempaa parisuhdetta ulkomaalaisen miehen kanssa. Ja häpeää nimenomaan sitä että kaikki tietävät näistä parisuhteista (kaikki = hänen tuttunsa ja kaverinsa). Jos asiasta ei tietäisi kukaan se olisi ok, mutta asia ei valitettavasti ole näin.

Olin järkyttynyt ja sanoin että minulla ei olisi entisiä ulkomaalaisia miesystäviä (koska olen rakastanut molempia entisiä koko sydämestäni) mutta he ovat entisiä juuri siksi että ovat minut pettäneet ja minulle valehdelleet ja en ole mielestäni tehnyt mitään väärää että näin on käynyt.

Eräs mieheni kavereista oli todennut miehelleni että hän ei ainakaan haluaisi sellaista tyttöystävää/vaimoa jolla on ollut entisenä poikaystävänä jotain ulkomaalaista. Olisi kuulema noloa että kaikki tietäisi siitä... mieheni ei sanonut sanallakaan siitä että myös hänenkin vaimollaan on historiansa josta ilmeisesti tämä kaveri ollut muka tiennyt mitään.

Itkin koko viime yön, osittain siksi että mieheni myöntää tällaisen asian kaikkien näiden vuosien jälkeen, ja osittain siksi että itsekin häpen sitä mitä tapahtui helvetti 8-10 vuotta sitten!!! :( Pitääkö tässä muuttaa pois jonnekin missä kukaan ei minua tunne vai mitä tässä pitäisi tehdä.

Ja kyllä, myös miehellänikin on historiansa mutta se nyt ei ylläripylläri ole sama asia, sehän on hienoa että mies kerää kokemusta hyppimällä reiästä reikään, nainen on siinä tapauksessa huo*a tms :( Nyt jotain ulkopuolisen näkökantaa tähän tai pää hajoaa. En IKINÄ kehtaisi tästä kertoa omille ystävilleni.

Tunnen itseni likaiseksi. ja monen teidän mielestä varmasti olenkin kun ulkomaalaisiin sekaantunut.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:08"]

Ja tätäkin ketjua kun lukee niin käy myös selväksi miksi pahimmat mamuttajat ovat naisia. Mitä enemmän maassa on mulkkua, sen parempi. Varsinkin kun tuodaan kehitysmaista niin heille kelpaa kuka vaan. Akat vaan nostaa markkina-arvoaan ja helpottavat omaa mulkunsaantiaan. Mä pesen ainakin käteni tästä. Ei riitä sääliä noille naisille. 

[/quote]

Awww..älä ole kateellinen, kyllä sullekin varmaan riittää sitä mulkkua.

Vierailija
2/57 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:02"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 12:24"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 08:43"]Takana on 8 vuotta seurustelua josta 4 vuotta naimisissa. Meillä on yksi lapsi ennestään ja toinen tulossa. Mies on kiltti ja ihana ja komea ja luotettava. Hän on ulkomaalainen mutta hyvin suomalaistunut... tai niin ainakin luulin koska eilen selvisi että hän häpeää minua koska minullla on ollut häntä ennen myös kaksi aiempaa parisuhdetta ulkomaalaisen miehen kanssa. Ja häpeää nimenomaan sitä että kaikki tietävät näistä parisuhteista (kaikki = hänen tuttunsa ja kaverinsa). Jos asiasta ei tietäisi kukaan se olisi ok, mutta asia ei valitettavasti ole näin.

Olin järkyttynyt ja sanoin että minulla ei olisi entisiä ulkomaalaisia miesystäviä (koska olen rakastanut molempia entisiä koko sydämestäni) mutta he ovat entisiä juuri siksi että ovat minut pettäneet ja minulle valehdelleet ja en ole mielestäni tehnyt mitään väärää että näin on käynyt.

Eräs mieheni kavereista oli todennut miehelleni että hän ei ainakaan haluaisi sellaista tyttöystävää/vaimoa jolla on ollut entisenä poikaystävänä jotain ulkomaalaista. Olisi kuulema noloa että kaikki tietäisi siitä... mieheni ei sanonut sanallakaan siitä että myös hänenkin vaimollaan on historiansa josta ilmeisesti tämä kaveri ollut muka tiennyt mitään.

Itkin koko viime yön, osittain siksi että mieheni myöntää tällaisen asian kaikkien näiden vuosien jälkeen, ja osittain siksi että itsekin häpen sitä mitä tapahtui helvetti 8-10 vuotta sitten!!! :( Pitääkö tässä muuttaa pois jonnekin missä kukaan ei minua tunne vai mitä tässä pitäisi tehdä.

Ja kyllä, myös miehellänikin on historiansa mutta se nyt ei ylläripylläri ole sama asia, sehän on hienoa että mies kerää kokemusta hyppimällä reiästä reikään, nainen on siinä tapauksessa huo*a tms :( Nyt jotain ulkopuolisen näkökantaa tähän tai pää hajoaa. En IKINÄ kehtaisi tästä kertoa omille ystävilleni.

Tunnen itseni likaiseksi. ja monen teidän mielestä varmasti olenkin kun ulkomaalaisiin sekaantunut.
[/quote]

Jos ette ole 5v harrasteneet seksiä, onko kaikki ollut muka tähän asti ok? Miehes on saanut seksiä -,ei saletisti ole ollut ilman 5 vuotta. Miksi et ole eronnut?
[/quote]

Siis sehän oli joku toinen kirjoittaja, joka sanoi sen 5v ilman, eikä ap. Vai mistä se toinen lapsi olisi alkunsa saanut? Siinä kyllä olisikin häpeänaihetta miehelle :D
[/quote]

Joo minä aanpin tuon ja tyhmänä ajattelen että kyllä mies voi 5vuotta olla ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 10:49"]

Ei yllätä. Miehen sukulaistyttö meni yhteen afrikkalaisen miehen kanssa saaden lapsen ja mun miehen eka kommentti oli, että voi elämä ja kukaan mies ei halua tuota sukulaistyttöä sitten aikanaan, kun jaloissa on mulattilapsi. Olin yllättynyt, mutta ainakin mun mies väitti, ettei hän tai kukaan hänen tuttavapiirissään haluaisi naista, jolla on mustan miehen kanssa lapsia. Outoa. En pidä miestä rasistina ja lapset sinällään ei ole ongelma, mutta tuo mustan miehen kanssa kuvio on kuuulemma liian iso pala useimmille miehille.

[/quote]

Aivan totta tuo. Kyllä afrikkalaisen kanssa pyörinyt rajaa suuren porukan alkusuomalaisista pois ja jopa monen muunkin kansallisuuden.

Vierailija
4/57 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo

Vierailija
5/57 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mies (ja sinä) opitte elämään asian kanssa tai sitten eroatte.

Vierailija
6/57 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, mutta onhan nykyinen miehesi myös ulkomaalainen? Eli jos et deittailisi ulkomaalaisia, et deittailisi myöskään häntä. Onko se joku muslimi vai wtf? Tässä ei ole logiikkaa.

Vierailija
7/57 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole mitenkään huono eikä sinulla ole hävettävää. Pyristele irti tuosta sosiaalisesta kuplasta niin huomaat että tuo vallankäyttö ja kiusaaminen ei ole normaalia. Jos lähtee muiden ohjailtavaksi, saa hävetä lopun elämäänsä. Voimia sinulle ap.

Vierailija
8/57 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tilanne eri sun tai miehen mielestä jos nuo exät eivät oli ulkomaalaisia?

Vierailija
9/57 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 08:53"]Olisiko tilanne eri sun tai miehen mielestä jos nuo exät eivät oli ulkomaalaisia?
[/quote]

Olisi, ainakin miehen ja hänen kavereidensa mielestä. Ja tavallaan myös minunkin mielestäni. En ole itsekään ylpeä siitä että kaikki mieheni kaverit tietävät mitä tein ja kenen kanssa silloin vuonna 2006 mutta en saa tehtyä tekemättömäksi. On minulla entisiä suomalaisiakin mutta näistä ei tiedä puoli kaupunkia... juorut jos mitkä kulkee ulkom. piireissä...

Ja ei ole provo, valitettavasti.

Ap

Vierailija
10/57 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko yllätyksenä? Noinko paljon tunnet miehesi kulttuuria? Sun miehesikin on idiootti, kun ilmoittaa asiasta vasta nyt kun olette lisääntyneet.

Mulla on ulkomaalainen mies, joka ei kyllä ikinä odottanutkaan että olisin neitsyt, mutta jos olisin seurustellut maanmiehensä kanssa aikaisemmin niin tuskin oltaisiin yhdessä. Mitä järkeä olla edes suhteessa jos toinen häpeää puolisoa.

Vierailija
11/57 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh, vai hävettää ulkomaalaista nainen jolla on ulkomaalaisia ex-heiloja... sama kun mua alkais suomalaisena hävettää mun miehen suomalaiset ex-naiset! Onhan suomalaiset naiset nyt maailmankuuluja helppoudestaan :DDDD

Vierailija
12/57 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Mä olen ollut 15v ulkomaalaisen kanssa eikä koskaan näyttäydytä missään yhdessä. Kerran sanoi "jos näät mut kavereiden kanssa älä tule sanomaan mitään". Kerran sitten lapsen kanssa olin itiksessä ja mies kaverinsa kansaa siellä. Vitutti niin paljon että kävelin pokkana ohi että varmasti näkee.

Vierailija
13/57 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole mitään hävettävää, pyyhi kyyneleet. Älä rupea uhriksi. Kerro että olet ylpeä kaikista rakkauksista jotka olet saanut kokea.

Vierailija
14/57 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 09:12"]

Tuliko yllätyksenä? Noinko paljon tunnet miehesi kulttuuria? Sun miehesikin on idiootti, kun ilmoittaa asiasta vasta nyt kun olette lisääntyneet. Mulla on ulkomaalainen mies, joka ei kyllä ikinä odottanutkaan että olisin neitsyt, mutta jos olisin seurustellut maanmiehensä kanssa aikaisemmin niin tuskin oltaisiin yhdessä. Mitä järkeä olla edes suhteessa jos toinen häpeää puolisoa.

[/quote] Eihän tossa oo mitään järkeä...ainakaan näin mun kulttuurin silmin katsoen. Mutta onhan toisaalta naurettava nainen joka esim. hyppii gambialaisesta toiseen. Tai mies jolla on joku 3. thaivaimo. Tulee mieleen joku fetissi.

Vierailija
15/57 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tässä se idiootti. Sinun ei todellakaan tarvitse hävetä.

Vierailija
16/57 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 09:07"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 08:52"]se, että olet ollut  suhteessa ulkomaalaisten kanssa, tekee sinusta likaisen huoran. sekä ulkomaalisten, että varsinkin suomalaisten mielestä. sori vaan, mutta näin se on. [/quote] äläpäs kuule huorittele ketään! Mikä oikeus sulla on tuomita.

[/quote]

no eikös ap itse sanonut viestissään saman sanan??

Vierailija
17/57 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kertoa miehellesi että jos minua vastaan joskus tulette niin minulla ei ainakaan ole tietoa sinun tai edes miehesi menneisyydestä. No broblem! Kaikki ei tosiaankaan tiedä menneisyyttäsi.

Vierailija
18/57 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 09:14"]Tiedän tunteen. Mä olen ollut 15v ulkomaalaisen kanssa eikä koskaan näyttäydytä missään yhdessä. Kerran sanoi "jos näät mut kavereiden kanssa älä tule sanomaan mitään". Kerran sitten lapsen kanssa olin itiksessä ja mies kaverinsa kansaa siellä. Vitutti niin paljon että kävelin pokkana ohi että varmasti näkee.
[/quote] siis hä? Kukaan ei tiedä että olette yhdessä? Miksi ette liiku pariskuntana? Tää monikulttuuriperheily on kyl ihan oma lajinsa.

Vierailija
19/57 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 09:14"]

Tiedän tunteen. Mä olen ollut 15v ulkomaalaisen kanssa eikä koskaan näyttäydytä missään yhdessä. Kerran sanoi "jos näät mut kavereiden kanssa älä tule sanomaan mitään". Kerran sitten lapsen kanssa olin itiksessä ja mies kaverinsa kansaa siellä. Vitutti niin paljon että kävelin pokkana ohi että varmasti näkee.

[/quote] Taas muutama hyvä syy jättää ulkomaalaiset miehet rauhaan!

Vierailija
20/57 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, onpa ihhmeellistä touhua. Mulla ulkkis jo useamman vuoden miehenä, ja tietää mun ex ulkkiksista. Eipä siitä sitten enempää. Yhdessä liikutaan normaalisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan