Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta tulee ymmärtäjä kännissä :(

Vierailija
20.06.2015 |

Selvinpäin olen melko ärtyisä ja sulkeutunut ihminen, mutta kännissä kaikkien kaveri, herkistyn kuuntelemaan kaikkien murheet.Selvinpäin sitten v*tuttaa, että tulipa taas oltua empaattinen ja ymmärrettyä koko ihmiskuntaa :(. Mitä tällekin ongelmalle voi tehdä? Muut bilettää ja istun pöydässä kuuntelemassa jonkun tuntemattoman huolia, että mistä niitä neuvoja riittääkin :( prkl.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma johtuu liian vähästä viinaksesta. Usko pois! Seuraavan kerran kun kuunteluvaihde meinaa tulla silmään, nappaat pari terävää paukkua ja lähdet iskemään jalalla koreasti. Toimii kuin Sampo-pankin netti!

Vierailija
2/6 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tulee vittumainen avautuja kännissä. Äsken tilitin miehelle meidän tuloeroista ja siitä, että joudun maksamaan 50% menosta vaikka ansaitsen 1/3 nettotuloista. Nyt riitti. Mies suuttui ja huusi, että maksaa saatana kaiken tästä lähtien, jos se on siitä kiinni. Noh, katsotaan aamulla. Olen nyt niin vittuuntunut, että tekisi mieli pakata kamat samantien.

Vierailija
4/6 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:44"]Minusta tulee vittumainen avautuja kännissä. Äsken tilitin miehelle meidän tuloeroista ja siitä, että joudun maksamaan 50% menosta vaikka ansaitsen 1/3 nettotuloista. Nyt riitti. Mies suuttui ja huusi, että maksaa saatana kaiken tästä lähtien, jos se on siitä kiinni. Noh, katsotaan aamulla. Olen nyt niin vittuuntunut, että tekisi mieli pakata kamat samantien.
[/quote]

Ymmärrän. Olen taas hörpännyt pari siideriä :(
.
ap.

Vierailija
5/6 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, otsalohko kytkeytyy pois päältä ja siellä asuu kaikki "järki". Ne ihna fiksutkin estoisuudet, jotka mm. estävät hyppäämästä vieraan sänkyyn tai hyppimästä tissit heiluen uimarannalla. Teini-ikäisillä kehittyy viimeiseksi tuo otsalohko aivoissa aikuisen mittaansa, ja siksi he käyttäytyvät epäloogisesti; välilla ovat itsemurhan partaalla, välillä vihaavat enemmän kuin mitään, välillä rakastavat tikapuitakin ja lopun aikaa ihmettelevät miks kaikki on niin vitun vaikeeta.

Sinulla alkoholi kytkee pois päältä kaiketi luonteellesi ominaisen pidättyväisyyden, torjunnan, umpimielisyyden ja epäileväisyyden. Löydät itsestäsi inhimillisen ominaisuuden, joka on kyllä ihan normaali. On normaalia välittää, myötäelää, olla empaattinen, kuunnella päälle puhumisen sijaan. Sitten kun saat sitä wiunaa lisää, muutut oikeaksi Jenni Pääskysaareksi ja suorastaan makaat ihmsten niskassa kaiken ymmärryksesi kanssa?

Ei se mitään. Juo vähemmän, että kiukku ei häviä.

Vierailija
6/6 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin tulee ymmärtäjä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi