Miltä tuntuisi jos puolisosi sanoisi...
... että tällä hetkellä kestää sinua siksi että lapsille tulisi sinua ikävä jos eroaisitte. Tilanteeseen ei liittyisi erityistä akuuttia kriisiä, mutta tietenkin jotain kränää, kuitenkin sellaista jota itse et olisi niin pahaksi tulkinnut. Ottaisitko asiallisena palautteena vai miten suhtautuisit ja mitä tekisit?
Kommentit (8)
Niin tai tietysti jos omassa parisuhteessasi lapset mielestäsi jäisivät automaattisesti sinulle, voit kuvitella että kommentti lasten ikävöinnistä olisi jotenkin toisin.
Ero tietenkin, mulle ei uhitella tai kiristetä millään. Jos ei suhde nappaa, antaa mennä. Kyllä uusia miehiä aina tulee.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 23:15"]
Ero tietenkin, mulle ei uhitella tai kiristetä millään. Jos ei suhde nappaa, antaa mennä. Kyllä uusia miehiä aina tulee.
[/quote]
...Ja käytöshäiriöisiä lapsia :( Terveisiä vaan päiväkodin arjesta.
Eiköhän suhteessa olisi ollut kriisinpoikasta vaikka juuri silloin sitä ei olisikaan. Tottakai miettisin omaa käytöstäni ja yrittäisin miettiä muutenkin suhdetta, toinen sitä on ilmeisesti jo miettinytkin. Siinä olisi hyvä juttelun paikka ja järjestäisin meille nopeasti rauhallisen lapsettoman muutaman tunnin ajan asian miettimiselle ja läpikäymiselle. En suuttuisi todellakaan, vaan lähinnä olisin tyytyväinen, että toinen on asian uskaltanut esille ottaa, vaikkakin sitten aika tylsästi.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 23:15"]
[/quote]
eipä tuo niin varmaa ole kun tulee omalle kohdalle. Kova uho täällä aina päällä mutta tosi paikan tullen homma menisi ihan eri malliin. Oon katsonut samanlaisia tilanteita vierestä ja yksikään ei ole tuosta vasn lähtenyt lätkimään.
Niin tai tietysti jos omassa parisuhteessasi lapset mielestäsi jäisivät automaattisesti sinulle, voit kuvitella että kommentti lasten ikävöinnistä olisi jotenkin toisin.