Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pinkistä väristä pitävä aikuinen nainen...

Vierailija
20.06.2015 |

...antaa itsestään yksinkertaisen kuvan. Ei ole älyllä pilattu semmoinen nainen.

M38

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:48"]Varsinkin yhdistettynä vaateisiin hiuksiin.
[/quote]

Kiinnostaa ku kilo paskaa

T. Pitkähiuksinen blondi joka tykkää pinkistä
[/quote]
Sama, paitsi että oon brunetti. High five, sisko! :)

Vierailija
22/28 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pinkistä pitävä nelikymppinen nainen. Nytkin jalassa mustat leggingsit ja fuksianpinkki tunika. Minusta minulle vaan sopii hyvin tuollaiset värit kun olen tumma. Siitä en ole erityisen kiinnostunut mitä jotkut ei minua tuntevat ajattelee, että olenko vähän yksinkertainen tai jotain. Töissä ja tuttujeni kesken minua kunnioitetaan siksi kun saavutukseni ja arvoni tiedetään, eikä siihen vaikuta vaikka pukeutuisin oranssi-vihreään ja värjäisin hiukseni pinkeiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pinkkejä paitoja ja sukkia.
Käytän niitä, entä sitten?
Niin ja olen aikuinen nainen.

Vierailija
24/28 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ap on mies, heitän ilmoille epäilyksen, että hän sekoittaa pinkin ja vaaleanpunaisen. Kummassakaan värissä ei tosin mitään vikaa ole. Brunettina saan aina kehuja, jos kasvojani vasten on jotain pinkkiä tai fuksiaa. Vaaleanpunainen ei sovi minulle.

Vierailija
25/28 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen varustettu vahvalla itsetunnolla, joten voin pukeutua aivan mihin väriin haluan.  Rakastan värejä ja pinkki sattuu sopimaan itselleni mainiosti.  Ja huom. pinkki ei pistä kikattelemaan :)

Vierailija
26/28 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan pinkkiä ja vaaleanpunaista.

- Gootti

Vierailija
27/28 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34-vuotias aikuinen nainen, enkä tykkää pinkistä. Turkoosi on varmaan suosikkivärini. Vihaan eniten vaaleanpunaista väriä.

Vierailija
28/28 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkki on miehekäs väri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä