Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pinkistä väristä pitävä aikuinen nainen...

Vierailija
20.06.2015 |

...antaa itsestään yksinkertaisen kuvan. Ei ole älyllä pilattu semmoinen nainen.

M38

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*repskops*

Vierailija
2/28 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin yhdistettynä vaateisiin hiuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos näyttää tuksulta.

Vierailija
4/28 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:48"]Varsinkin yhdistettynä vaateisiin hiuksiin.
[/quote]

Kiinnostaa ku kilo paskaa

T. Pitkähiuksinen blondi joka tykkää pinkistä

Vierailija
5/28 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerin aloitus pitkään aikaan. Ja sinisestä väristä pitävä satavuotias äijä on lapsen tasolle jäänyt imbesilli. Ok?

Vierailija
6/28 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nää neli-viiskymppiset pinkkinaiset on outoja, yrittää olla nuorekkaita, kikattaa teinisti, karseita tyyppejä.

Vierailija
7/28 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:49"]

Ehkä jos näyttää tuksulta.

[/quote]

Tuksu on yo laudaturpaperein.

Vierailija
8/28 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teistä idioottimiehistä pääsee eroon pukeutumalla pinkkiin. :P

Vierailija
9/28 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisa Vanderpump.
Tehnyt omaisuuden ja varmasti fiksumpi kuin sinä.

Vierailija
10/28 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mä olen epäillytkin.t. Pinkkiä käyttävä tosikkp.

Vierailija
11/28 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo, näi on ap. Siis mä en niikö pinkistä tykkää vaan VAALEANPUNAISESTA

Vierailija
12/28 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tykkään pinkistä mutten vaaleanpunaisesta. :) Tosin pukeudun vain mustaan.

Vierailija
13/28 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole pitkä matka värikartalla ihan toisenlaiseen meininkiin, esim. marjapuuron- ja lohenpunainen edustavat mun mielestä sellaista yksitotista ja konservatiivista mammatyyppiä kukkahatussaan.

Liikennemerkinpunainen on kai edelleen trendikäs?

Vierailija
14/28 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään vaaleanpunaisesta ja olen nelkut ja yksinkertainen. Ihanaa olla sitä mitä on.

Vierailija
15/28 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on pinkit hiukset. Problem?
N24

Vierailija
16/28 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40+ ja pidän kovasti pinkistä. Pidän myös fuksianpunaisesta ja purppurasta. Nuo värit myös sopivat muuhun olemukseeni ja pukevat minua omasta - ja ilmeisesti saamieni kehujen perusteella myös muiden- mielestä hyvin. Tuskin olen sieltä ihan yksinkertaisimmasta päästä, en myöskään usko olevani erityisen infantiili tai kikatteleva wanna-be ikiteinipissis. Eiköhän se pinkki ole vain väri muiden joukossa. Voit toki pitää mielipiteesi:)

Vierailija
17/28 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Enemmän kertoo sinun älykkyydestäsi kun tulet tällaisia julistamaan tänne.

Vierailija
18/28 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään väreistä pitävä aikuinen...

Musta ja valkoinen on aikuisten värejä. Parhaillaan vajaat pukeutuvat maastoväreihin...

Vierailija
19/28 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suurin osa vaatteista pinkkiä ja violettia, ja hiukset on lyhyet ja värjättynä yleensä myös jommalla kummalla värillä tai kirkkaanpunaisella. Ja en ole tyhmä, enkä kikattele vaan nauran ihan kunnolla, mulla on 8 miestä alaisena töissä ja miehet tekee fyysistä työtä, mua kutsuvat päälliköksi. En meikkaa juuri koskaan, eikä ole mitään tekotukkaa, tekokynsiä tai tekotissejä. Inhoan ruskeaa, sinistä ym. ankeita ja tylsiä värejä. Pirteät värit piristää, miksi tarkoituksella ankeuttaisin kiireistä arkeani, elämässä pitää olla kauneutta ja huumoria.

Vierailija
20/28 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 21:01"]Mulla on suurin osa vaatteista pinkkiä ja violettia, ja hiukset on lyhyet ja värjättynä yleensä myös jommalla kummalla värillä tai kirkkaanpunaisella. Ja en ole tyhmä, enkä kikattele vaan nauran ihan kunnolla, mulla on 8 miestä alaisena töissä ja miehet tekee fyysistä työtä, mua kutsuvat päälliköksi. En meikkaa juuri koskaan, eikä ole mitään tekotukkaa, tekokynsiä tai tekotissejä. Inhoan ruskeaa, sinistä ym. ankeita ja tylsiä värejä. Pirteät värit piristää, miksi tarkoituksella ankeuttaisin kiireistä arkeani, elämässä pitää olla kauneutta ja huumoria.
[/quote]

Taidanki tuntea sut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän