Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paketti kiinasta ollut matkalla jo kohta 3 kk.

Vierailija
09.02.2022 |

Miten kauan kestää paketin tulo kiinasta. Seurantakoodin mukaan paketti oli Ranskassa, mutta nyt ilmoittaa, että vanhentunut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä rahat takaisin

Vierailija
2/5 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ehti Suomeen ja sitten hukattu, niinkuin näille yleensä käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojamaskejako tilasit? Tuossa viipymisessä on se hyvä puoli, että jos paketti joskus saapuu, kaikki virukset on ainakin jo kuolleet siitä.

Vierailija
4/5 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jäänyt tulliin ja sun pitää lähettää rahaa 400 euroa. Seuraavaksi paketti joutuu pommi-iskun kohteeksi ja sun pitää maksaa sen lääkärilaskut. Kun se sitten tulee perille niin sen sisällä on 23 miljoonaa euroa.

Vierailija
5/5 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut Kiinasta tavaraa aika paljonkin, pääasiassa varaosia koneisiin. Yleensä kaikki on pelittänyt hienosti, joitakin paketteja on kadonnut, mutta ei mitään kallista eikä korvaamatonta. Tullimaksu ja postin rahastama käsittelymaksu tekivät hommasta hankalampaa, muutaman kerran minulle on tullut ilmoitus lähetyksestä, johon ei löydy lähetyskoodia en tiedä mitä paketissa on enkä näinollen tiedä sille hintaa, ei ole ollut muuta vaihtoehtoa kuin unohtaa koko juttu.

Kerran kävi niin, että lähetys tuli Suomeen kolmessa viikossa, tullasin sen, jäin odottamaan ja neljän viikon kuluttua tullauksesta sain ilmoituksen, että lähetys on noudettavissa postista. Tosin minua arpaonni suosi sikäli, että lähetys tuli sentään perille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän