Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on asenneongelma lasten tapaamisessa.

Vierailija
20.06.2015 |

Erosta on nyt viisi vuotta ja lapset on isällään. 3.5v päästä vanhimmat lapset on aikuisia. Nuorin on nyt menossa kolmannelle luokalle. Vanhin lapsista on huostaanotettu. Keskimmäinen on kotona ja nuorin myös. Ollaan sovittu, että tapaamiset olisi kerran kuussa. Minusta on alkanut tuntua, että niissä ei ole mitään järkeä, että tapaamiset voisi jättää loma-aikoihin. Tämä olo on ollut jo pitkän aikaa. Vanhin lapsista ei tee muuta kuin juo kahvia, rampaa tupakalla ja istuu netissä, keskimmäinen istuu netissä ja nuorin istuu netissä. Kerran päivässä istutaan 10min ruokapöydässä. Jos ollaan samassa huoneessa kaikki niin jokainen on omalla medialaitteellaan. Eli siis minkä takia minä matkustan 20 tuntia näiden tapaamisten takia? Sitten kökitään täällä kaikki koneella kun kuulumiset on vaihdettu ensimmäisen 20min aikana. Loppuaika menee sitten minullakin norkoillen somessa ja odottaen, että pääsisi kotiin miehen ja oman elämänsä luo. Kun olisi sitä muutakin tekemistä. Mä puhun enemmän WhatsAppissa lasteni kanssa kotonani kuin täällä livenä. Nuorin ei edes kaipaa minua vaan vaivaantuu jos joku alkaa väittää muuta. Eikä halua pitää väliaikoina yhteyttä. Vanhinta ei kiinnosta kuin kaveri ja tyttöystävä ja keskimmäistä kaverit ja pelit. Koska minulle ei ole tehokasta tietokonetta ym pelikoneita niin lapset ei halua tulla luokseni käymään. Ei tässä ole vähääkään järkeä ja minusta tuntuu, että nämä tapaamiset on joku exän päähänpinttymä. Minä en saa itseäni mitenkään kiinnostumaan näistä tapaamisista. En vaikka kuinka yritän niin tämä tuntuu lähinnä kuristavalta ja mietin pakoa joka hetki.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 16:27"]

Kuka sen on vieny "syyttäjälle" ja miks?

[/quote]

sosiaalitoimi tietääkseni, koska en minä ainakaan. Poliisi soitti yhtenä päivänä ja kysyi että vaadinko rangaistusta niin en. Ite se poika sitä likkaa on käynyt panemassa ja tykännyt kun ei ole yhtään traumatisoitunut. Asia ei tienkään olisi sama jos olisi tilanne toisinpäin. Mikä on kaksinaismoralismia.

ap

Vierailija
22/26 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 16:27"]

Kuka sen on vieny "syyttäjälle" ja miks?

[/quote]

sosiaalitoimi tietääkseni, koska en minä ainakaan. Poliisi soitti yhtenä päivänä ja kysyi että vaadinko rangaistusta niin en. Ite se poika sitä likkaa on käynyt panemassa ja tykännyt kun ei ole yhtään traumatisoitunut. Asia ei tienkään olisi sama jos olisi tilanne toisinpäin. Mikä on kaksinaismoralismia.

ap
[/quote]
Mistä sosiaalitoimi tiesi seurustelusta ja ikäerosta? Kuka on mennyt kertomaan? Eihän tällaista nyt normaalisti kukaan saa tietää ellei joku lavertele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap asperger, en siis millään pahalla kysy vaan heräsi jotenkin sellainen tunne kirjoituksestasi. Se selittäisi paljon.  

Vierailija
24/26 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 16:36"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 16:27"] Kuka sen on vieny "syyttäjälle" ja miks? [/quote] sosiaalitoimi tietääkseni, koska en minä ainakaan. Poliisi soitti yhtenä päivänä ja kysyi että vaadinko rangaistusta niin en. Ite se poika sitä likkaa on käynyt panemassa ja tykännyt kun ei ole yhtään traumatisoitunut. Asia ei tienkään olisi sama jos olisi tilanne toisinpäin. Mikä on kaksinaismoralismia. ap [/quote] Mistä sosiaalitoimi tiesi seurustelusta ja ikäerosta? Kuka on mennyt kertomaan? Eihän tällaista nyt normaalisti kukaan saa tietää ellei joku lavertele.

[/quote]

Poika erityislapsi. Että aikoinaan sain ketään innostumaan tekemään tutkimuksia niin vaadittiin prosessin alkamiseksi tekemään lastensuojeluilmoitus. Ainahan meillä sossu on mukana ollut ensimmäisestä vuodesta asti kun lapsessa oli jotain outoa ja epäili että hakkaan sitä kun se oli motorisesti taitava liian aikaisin. Sitten on käyty kaikki vuorovaikutusterapiat ym että kyllä nyt on vika. Olisko nyt kuitenkin niin, että minä ja poika oltais kumpikin lievästi autistisia...että se vika olis siellä... Mutta siis ennen huostaa niin tuli noin 3 lastensuojeluilmoitusta per päivä kuukauden ajan. Syyt luokkaa kännykän puuttumisesta koulussa tunnin myöhästymiseen. Erityiskoulu taas on näköjään sossun jatke. Kaikki menee sossulle tieto.  Aina paukahti lasu.

ap

Vierailija
25/26 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 15:42"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 15:34"]

Kyllä. Vanhin on huostaanotettu koska hän on 15v ja tyttöystävä 19v. Eikä elämä ole yksisuuntaista. En minä voi kiinnostukseksi muuttua. Ihan heidän ehdoilla ollaan.

ap

[/quote]

Miksi tuollaisen takia huostaanotetaan? Seurustelu on normaalia, eri jos menee ryyppämiseksi kokonaan.

vihaan tuollaisia tekosyitä, että on huostaanotettu syystä että seurustelee, se on vittu valehtelemista. Olet valehtelija!

[/quote]Ai miksi? 19-v nainen on 15-v pojan kanssa! Ja ties milloin tuo alkanut. Miten tässä nyt taas on jotenkin lievempi suhtautuminen kuin jos tuo 19-v olisi kundi ja tuo 15-v olisi tyttö. Tuo 19-v on syyllistynyt lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttämiseen ja tuo poika on seksuaalisen hyväksikäytön uhri.

Vierailija
26/26 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 16:38"]

Oletko ap asperger, en siis millään pahalla kysy vaan heräsi jotenkin sellainen tunne kirjoituksestasi. Se selittäisi paljon.  

[/quote]

adhd/ kaksisuuntainen mielialahäiriö, rajatila, traumaperäinen stressihäiriö ja dissosiaatio jatkuvana ongelmana. Enkä omaa tunnemuistia. Minun on myös vaikea pitää tunnesuhdetta ilman kuvia ihmisiin. Unohdan ne jos en katsele kuvia.

ap