Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vanhemmat miehet iskevät silmää lähtiessä asiakaspalvelutilanteesta?

Vierailija
20.06.2015 |

Olen ihan nätti vaalea 22-vuotias nainen ja joka päivä kun olen asiakaspalvelujana niin joku vanhempi mies sanoessaan heipat lähtemisen merkiksi iskee minulle silmää. Ei kuitenkaan limaisesti vaan muuten vaan. Siitä tulee ihan kiva olo sen takia. Itse en voisi kuvitella itseni tekevän niin kenellekään tuntemattomalle, enkä tutuillekaan. Mikä juttu tuo on?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muille käynyt näin?

Vierailija
2/6 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot liian flirtti tai tyrkky. Vai että ihan kiva olo tulee? Voi puistatus ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinua kiinnostaa mitä joku mies ajattelee sinulle silmää iskiessään? Etkö sinä kuulu niihin naisiin jotka ovat olemassa ja tekevät kaiken vain itseään varten välittämättä miesten mielipiteistä?

Vierailija
4/6 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on semmoinen vähän kömpelö mutta mielestäni herttainen tapa ilmaista, että asiakaspalvelu miellytti. Tuota tekevät nimenomaan ne vanhemmat herrat, jotka aivan automaattisesti nostavat talvihattuaan ja avaavat seuralaiselleen (sukupuoleen katsomatta) oven. Tekevät noin muuten kaikille naisille ikään ja ulkonäköön katsomatta - siitäkin heidät tunnistaa herrasmiehiksi.

Vierailija
5/6 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 15:17"]Oot liian flirtti tai tyrkky. Vai että ihan kiva olo tulee? Voi puistatus ...
[/quote]
Tyrkky en ole, mutta hmmmm mahdollisesti sitten liian flirtti... En ole kyllä sosiaalisesti kovin taitava edes ja voi olla, että ystävällisyyteni tulkitaan flirtiksi. Tulee kiva olo, koska otan ne kohteliaisuutena! Aina kiva juttu jos itselle jää hyvä mieli asiakaspalvelusta.

Vierailija
6/6 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 15:20"]Se on semmoinen vähän kömpelö mutta mielestäni herttainen tapa ilmaista, että asiakaspalvelu miellytti. Tuota tekevät nimenomaan ne vanhemmat herrat, jotka aivan automaattisesti nostavat talvihattuaan ja avaavat seuralaiselleen (sukupuoleen katsomatta) oven. Tekevät noin muuten kaikille naisille ikään ja ulkonäköön katsomatta - siitäkin heidät tunnistaa herrasmiehiksi.
[/quote]
Niin, tätä se varmaankin on, koska noista ei jää sellainen päälle käyvä olo. Erikseen on ne tapaukset, jotka ilmoittavat ottavansa minut mukaansa... Niistä ei jää hyvä mieli, vaikka onhan sekin kohteliaisuus periaatteessa.