Mummotunnelissa oli eilen ihan homona porukkaa.
Hullu jono ja mummot bailas ihan tussu märkänä siellä. Kyllä kelepas!
Kommentit (28)
Olen nyt eronnut ja ajatellut käydä. En ole ennen ollut.
Onko 50-vuotias nainen sinne liian vanha? Mikä suunnilleen on näiden "mummojen" keski-ikä.
Rumia naisia siellä on mutta helposti antavat
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 14:51"]
Onko 50-vuotias nainen sinne liian vanha? Mikä suunnilleen on näiden "mummojen" keski-ikä.
[/quote]Suurin osa siellä on juuri sun ikäisiä. Sekaan vaan! Siellä saat nuorelta karjulta kyrpää.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 15:02"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 14:51"]
[/quote]Suurin osa siellä on juuri sun ikäisiä. Sekaan vaan! Siellä saat nuorelta karjulta kyrpää.
[/quote]
Noh.. varsinaisesti en sitä suoraan ajatellut. Siitä vain puhutaan niin paljon, että ajattelin käydä katsomassa, mikä meno ja tunnelma. Onko viikonpäivissä suuria eroja fiiliksen suhteen?
Yleensä en nimittäin tykkää hullun ruuhakisesta menosta, joten viikolla menisin mieluummin.
N51
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 14:59"]
[/quote]
Pidätkö lähtökohtaisesti viisikymppisiä rumina? Vai onko sinne mielestäsi valikoitunut viisikymppisistä juuri rumat?
Miten sinne pukeudutaan? Onko naisilla ykköset pääsääntöisesti vai vaihteleeko tyyli kovasti.
N51
Ot, en tajua miksi se on mummotunneli eikä setämiestunneli. :D Ei mua siellä mummot lähennellyt vaan viimeks olin about 10 sedän kanssa. :D Ihan yleisenä infona siis että väkeä on ihan laidasta laitaan.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 15:18"]
Ot, en tajua miksi se on mummotunneli eikä setämiestunneli. :D Ei mua siellä mummot lähennellyt vaan viimeks olin about 10 sedän kanssa. :D Ihan yleisenä infona siis että väkeä on ihan laidasta laitaan.
[/quote]Yhtä aikaa? Melkoinen seksipeto olet. Vuorotteliko ne vai otitko useamman samaan aikaan?
Se on vaaritunneli. Siellä on setiä ihan kamalasti.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 15:18"]
[/quote]Yhtä aikaa? Melkoinen seksipeto olet. Vuorotteliko ne vai otitko useamman samaan aikaan?
[/quote]
Ne sedät sekä myös muut joi siellä olutta ja tanssi, sitä samaa olin niiden kanssa myös tekemässä. :D Mummonjanoiset sedät sen sijaan sai pettyä, tai ehkä mummotkin kun sedät ei lähtenyt mukaan tai ehkä kaikki.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 15:47"]
Missä tämä siis sijaitsee?
[/quote]http://www.raffaellonterassi.fi/
Keski-ikä on Mummotunnelissa noussut. Kävin siellä joskus 90-luvun puolivälissä eli kun se avattiin. Olin silloin noin 35v. ja mielestäni suurin osa oli jotain minunikäistäni. Ehkäpä samat ihmiset ovat jatkaneet siellä ;)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 15:47"]
Missä tämä siis sijaitsee?
[/quote]http://www.raffaellonterassi.fi/
[/quote]
Kiitos. En ole koskaan käynyt vaikka asun Helsingissä :)
tietäviä onko väkeä miten nyt aaton jälkeen la, su, ma, ti, ke ?
en ole vuosiin käynyt.
Pitäisikö alkaa käymään siellä? Haluan omaa ikäluokkaa olevan miehen.
45
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 15:57"]
tietäviä onko väkeä miten nyt aaton jälkeen la, su, ma, ti, ke ?
en ole vuosiin käynyt.
[/quote]No eilen oli niin tupaten täynnä ettei sekaan meinannut mahtua. Pokekin ihmetteli sen porukan määrää.
Varmaan myös tänään aivan tukossa, kun osa jo palailee mökeiltään.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 14:59"]
[/quote]
Ja kauniit eivät anna? Muutenkin tämä "antaminen" on perseestä. Kumpikin saa mitä haluaa. Nainenkin voi HALUTA seksiä.
45
Mikä toi mummotunneli on ja missä?
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 14:59"]
[/quote]
Ja kauniit eivät anna? Muutenkin tämä "antaminen" on perseestä. Kumpikin saa mitä haluaa. Nainenkin voi HALUTA seksiä.
45
[/quote]
Onhan se vanhan naisen vonkaaminen vähän säälittävää
Bailandos, bailandos, adios, adios..