Tilasin juuri aukollisia pikkareita :)
Ihanaa yllättää mies :).
Miten olet viimeksi yllättänyt miehesi seksin saralla?
Kommentit (7)
Eikö se aukko löydy muuten ;)
Mut hyvähän tuo on, tuskin hirveän moni palstalla tekee miehelle seksiyllätyksiä :(
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 14:43"]
Mut hyvähän tuo on, tuskin hirveän moni palstalla tekee miehelle seksiyllätyksiä :(
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 14:43"]
[/quote]
Toki löytyy, mutta kiva keksiä välillä vähän ylläreitä :)
-ap
Oho, kuinka olet pärjännyt ilman? Mun kaikissa, siis kaikissa "pikkareissa" on 3 aukkoa. Ilman niitä en osaisi edes pukea niitä jalkaani.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 14:43"]Minä tilasin joskus Aliexpressistä kasan 35 sentin hintaisia stringejä. Oli hieno stripata miehelle ja ihan kirjaimellisesti repiä pikkarit pois päältä.
[/quote]
Kaamea näky varmaan nähdä suomalainen nainen tekemässä jotain mihin sitä ei ole luotu. Miehesi oli varmaan kauhusta kankea sillä sitä varmaan kuumotti että jos ei seisokkaan heiluvalle maatalouskoneelle ja sitten loukkaa maatalouskoneen tunteita.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 14:43"]Minä tilasin joskus Aliexpressistä kasan 35 sentin hintaisia stringejä. Oli hieno stripata miehelle ja ihan kirjaimellisesti repiä pikkarit pois päältä.
[/quote]
Kaamea näky varmaan nähdä suomalainen nainen tekemässä jotain mihin sitä ei ole luotu. Miehesi oli varmaan kauhusta kankea sillä sitä varmaan kuumotti että jos ei seisokkaan heiluvalle maatalouskoneelle ja sitten loukkaa maatalouskoneen tunteita.
[/quote]
No perkele. Onneksi olen ulkomaalaistaustainen.
Minä tilasin joskus Aliexpressistä kasan 35 sentin hintaisia stringejä. Oli hieno stripata miehelle ja ihan kirjaimellisesti repiä pikkarit pois päältä.