Jotkut ihmiset ovat käsityskyvyn ylittävällä tavalla kauniita
Eilen todella pitkästä aikaa bongasin tällaisen. Täydellinen hoikka vartalo, täydelliset kasvot, täydellisen kauniit hunajanväriset hiukset, ja mikä oleellisinta, selvästi varsin vähäisesti meikkiä ja muutenkin jotenkin todella aito olemukseltaan. Siis totean tämän vain ihaillen, esteetikko kun olen! Jotkut ihmiset ovat todellinen ilo silmälle, mutta se ei koskaan ole se pelkkä ulkonäkö mikä saa minut ajattelemaan että onpa harvinaisen, jopa liikuttavan kaunis ihminen, vaan uskon että henkilön sisin myös, mikä oikein tihkuu joistakin yksilöistä pintaan. Ei mulla muuta. Ihan turha aloitus tämäkin kyllä. :)
Kommentit (11)
On olemassa huikean kauniita ihmisiä. Se on lahja elämältä. Monien sattumuksien ja sukupolvien ketjun summa. Onneksi heille ja ilo silmälle muille.
Naapurissa on tällainen tyttö! Juuri aloittajan kuvaileman kaltainen. Ylväät kauniit piirteet, mutta samalla sanoinkuvaamattoman suloinen kasvoiltaan. Vartalo on täydellinen, sirot pitkät jäsenet, keskivartalo muodostaa virheettömän tiimalasin, hiukset ovat kuin kesäinen viljapelto.
Lisäksi hän on äärettömän ystävällinen ja hienokäytöksinen nuori.
Äiti on kuluneen näköinen eikä piirteet viittaa ollenkaan tyttäreen, äiti on myös paljon lyhyempi, joskin kyllä myös pitkäsäärinen ja siro. Isää en ole koskaan nähnyt, liekö edes kuvioissa.
Ei voi muuta kuin huokailla ja tuijottaa, kun tähän ihanuuteen törmää pihapiirissä.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:43"]Näin kerran tällaisen videochätissä. :D olen siis mies ja naimisissa mutta muutama vuosi sitten kävin nuorten videochätissä. Luulin aluksi että se on joku huijaus. Näytti hyvin paljon jessica albalta vaikka ihan suomalainen oli. Olin itse sellainen pahvinen naamari päässä ettei teinit säikähdä minua ja karkaa. Luulin tosiaan itsekin että kyseessä on joku webcamiin videota syöttävä trollaaja kun oli niin käsittämättömän kaunis ihminen. Mutta kun hän teki mitä pyysin niin tiesin että kyseessä oli oikeesti enkelin kaunis tyttö. Pyysin häntä muun muassa kaatamaan hunajaa rinnoilleen. Ja ketsuppia. Ja hän kaatoi. Muistan hänet varmaan ikuisesti.
[/quote]
Ja sitten sä heräsit :-) mutta täällä puhuttiin nyt kaunottarista irl...
[/quote]
Okei keksin sen hunajan ja ketsupin mutta muu oli totta ja vaatteet pysyi päällä. Olinkin niin häkeltynyt että en kauaa kehdannut häntä katsella etten pilaisi häntä katseellani.
Just joo, itse en ole vielä törmännyt yhteekään.
Mulla on tuollainen työkaveri, noin 35-vuotias nainen. Niin ihana ja kaunis, että joudun aina jonkinlaiseen hurmokseen hänen seurassaan. Lisäksi hän on vielä todella fiksu ja pätevä sekä omaa ihanan puheäänen.
t. Heteronainen
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:43"]Näin kerran tällaisen videochätissä. :D olen siis mies ja naimisissa mutta muutama vuosi sitten kävin nuorten videochätissä. Luulin aluksi että se on joku huijaus. Näytti hyvin paljon jessica albalta vaikka ihan suomalainen oli. Olin itse sellainen pahvinen naamari päässä ettei teinit säikähdä minua ja karkaa. Luulin tosiaan itsekin että kyseessä on joku webcamiin videota syöttävä trollaaja kun oli niin käsittämättömän kaunis ihminen. Mutta kun hän teki mitä pyysin niin tiesin että kyseessä oli oikeesti enkelin kaunis tyttö. Pyysin häntä muun muassa kaatamaan hunajaa rinnoilleen. Ja ketsuppia. Ja hän kaatoi. Muistan hänet varmaan ikuisesti.
[/quote]
[/quote]
Okei keksin sen hunajan ja ketsupin mutta muu oli totta ja vaatteet pysyi päällä. Olinkin niin häkeltynyt että en kauaa kehdannut häntä katsella etten pilaisi häntä katseellani.
[/quote]
Juu juu. Btw tuo naamariko olis susta sitten uskottava juttu tai nuoria vähemmän pelottava tai hämmentävä...? Really? Että vaan hunajan ja ketshupin keksit...no, ihan "hauska" tarina kuitenkin.
Minulle itse asiassa tulee tuollaisen ihmisen nähdessäni jotenkin sellainen suojelunhalun ja suuren sympatian sekainen lämpöinen tunnetila, siis sen ihasteluni lisäksi. Maailma voi olla hyväkin tuollaiselle huippukauniille nuorelle ihmiselle, mutta pahimmillaan myös todella paljon pahempi kuin monelle tavallisemman näköiselle muutenkin ominaisuuksiltaan tavallisemmalle ihmiselle, koska niin moni nainen on alhaisen ja hyökkäävän kateellinen ja julma, ja sitten ihan oma lukunsa ovat tuollaiset paskaiset perverssit, kuten tuo nro 2. ap
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 13:07"]Minulle itse asiassa tulee tuollaisen ihmisen nähdessäni jotenkin sellainen suojelunhalun ja suuren sympatian sekainen lämpöinen tunnetila, siis sen ihasteluni lisäksi. Maailma voi olla hyväkin tuollaiselle huippukauniille nuorelle ihmiselle, mutta pahimmillaan myös todella paljon pahempi kuin monelle tavallisemman näköiselle muutenkin ominaisuuksiltaan tavallisemmalle ihmiselle, koska niin moni nainen on alhaisen ja hyökkäävän kateellinen ja julma, ja sitten ihan oma lukunsa ovat tuollaiset paskaiset perverssit, kuten tuo nro 2. ap
[/quote]
Niinpä!!
Joopa joo. Aina löytyy joku kauniimpi. Ja makuja on niin monia.
Minun vaimoni! Hän on juuri tuollainen. Enkelin kasvoinen. Ei tarvitse meikkiä. Pitkä valkea upea tukka, tähtisilmät. Upeat aistikkaat huulet. Pitkä ja sorja kroppa. Kaunis luusto ja ei grammaakaan ylimääräistä paitsi rinnat ovat pikkasen isommat kuin muilla kokoisillaan. Rinnat ovat sellaisen upean pystyt ja kiinteät. Hän käy vain satunnaisesti jumpassa mutta peppu ja reidet ovat ihan käsittämättömän hyvät. Eikä päältä päin uskoisi että hän on kahden lapsen äiti. Täällä puhuttiin vain ulkoisista seikoista joten en hänen ihanasta luonteestaan tai älykkyydestä nyt puhu. Naiset ovat kateellisia töissä ja missä ikinä hän liikkuukaan. Täälläkin todennäköisesti kateus leimahtaa kun kerroin hänestä. Mutta siihen on tottunut jo. Enkä ole enää kauhean mustasukkainen vaikka miehet häntä aina kuolaa kaikkialla. Hän todellakin on sellainen nainen joka jokainen nainen haluaa olla ja jonka jokainen mies haluaa omakseen. Halusin vaan kertoa että näitä naisia on oikeasti ja joku onnekas (minä) heidät saa omakseen. :)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:43"]Näin kerran tällaisen videochätissä. :D olen siis mies ja naimisissa mutta muutama vuosi sitten kävin nuorten videochätissä. Luulin aluksi että se on joku huijaus. Näytti hyvin paljon jessica albalta vaikka ihan suomalainen oli. Olin itse sellainen pahvinen naamari päässä ettei teinit säikähdä minua ja karkaa. Luulin tosiaan itsekin että kyseessä on joku webcamiin videota syöttävä trollaaja kun oli niin käsittämättömän kaunis ihminen. Mutta kun hän teki mitä pyysin niin tiesin että kyseessä oli oikeesti enkelin kaunis tyttö. Pyysin häntä muun muassa kaatamaan hunajaa rinnoilleen. Ja ketsuppia. Ja hän kaatoi. Muistan hänet varmaan ikuisesti.
[/quote]