Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhentuminen ja tätiytyminen pelottaa :(

Vierailija
20.06.2015 |

Varsinkin oman uran kannalta. Olen trendikkäällä alalla, johon on jatkuvasti tulossa uusia hyviä tekijöitä ja jossa pitäisi pysyä ajan hermolla. Huomaan, että intohimoni on hiipunut. Haluaisin vain tehdä työni ja mennä sen jälkeen kotiin hoitamaan lapset. Tuntuu kauhealta ajatella, että tätä pitäisi kestää vielä vuosikymmeniä. Pelkään, että minusta tulee se ignorantti täti, jolle nuoremmat kollegat naureskelee. Onko muilla samanlaisia ajatuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä onnekseni valitsin sellaisen "setä-täti-alan", jossa on ihan okei olla epämuodikas täti tai setä ja myös vaikuttaa siltä. Jaksaa olla innostunut siitä työstään, kun ei tarvitse miettiä onko trendikäs ja nuorekas vai ei.

Vierailija
2/7 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 09:15"]

Mä onnekseni valitsin sellaisen "setä-täti-alan", jossa on ihan okei olla epämuodikas täti tai setä ja myös vaikuttaa siltä. Jaksaa olla innostunut siitä työstään, kun ei tarvitse miettiä onko trendikäs ja nuorekas vai ei.

[/quote]

Olen kateellinen sinulle.. tässä iässä alanvaihto ei oikein tule kyseeseen. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pelkää. Pian sinusta tulee MILF ja olet entistäkin kuumempi.

Vierailija
4/7 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nah. Et vaikuta ollenkaan ignorantilta. Luulen että kun tulet sinuiksi (työelämässä) ikääntymisen ja itsesi kanssa, sekä ehkä jonkinlaisen tulevaisuudenpelon kanssa (ei kai alemmuudentunne uusia nuoria työntekijöitä kohtaan?), niin löydät kyllä tyylisi ja paikkasi. :) Sinulla on kuitenkin selvä mukautumisen ja uuden oppimisen halu, miksi muuten miettisit tätä.

Vierailija
5/7 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 09:16"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 09:15"]

[/quote]

Olen kateellinen sinulle.. tässä iässä alanvaihto ei oikein tule kyseeseen. ap

[/quote]

Joo, ymmärrän. Ei siis ollut tarkoitus vääntää veistä haavassa vaan kompata sitä, että uskon tuon olevan raskasta. Oma ala ei ole yhtään trendikästä, päinvastoin, olisi varmaan sieltä epätrendikkäämpien kärjestä. Huonot puolensa tässäkin, mutta iän myötä on oppinut arvostamaan sitä, että eri ikäisiä työntekijöitä arvostetaan eikä kaikki tieto tai osaaminen vanhene nopeasti, vaikka toki uutta täälläkin tulee. On varmasti raskasta tehdä koko työuransa, jos iän tuomaa kokemusta ei arvosteta edes vähän ja pitää henkisesti taistella oman kypsymisen näkymistä vastaan eikä koskaan saisi olla rutinoitunut tai väsynyt. (No ei täälläkään saisi olla väsynyt, mutta rutinoitunut nyt kuitenkin.)

t. 2

Vierailija
6/7 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olin nuorempana kunnianhimoinen, nyt olis kuva kun sais vaan jossain nurkassa tehdä työnsä ja sit häipyä kotio. T46v

Vierailija
7/7 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva=kiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan