Onko lääkiksen tulokset jo tullee?
Kommentit (14)
No ota vittu ite selvää, ihanniinku me se tiedettäis
Voin jo sanoa ettet oo päässyt, koska oot noin avuton muutenkin
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:13"]Voin jo sanoa ettet oo päässyt, koska oot noin avuton muutenkin
[/quote]
Onkooooo
Mene katsomaan kyseisen yliopiston sivulta koska tulokset tulevat.
Minä tiedän koska ne tulee mutta en noin saatanan avuttomalle pässille viitsi kertoa. Vituttaako?
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:18"]Mene katsomaan kyseisen yliopiston sivulta koska tulokset tulevat.
Minä tiedän koska ne tulee mutta en noin saatanan avuttomalle pässille viitsi kertoa. Vituttaako?
[/quote]
Rauhotu hyvä ihminen :D
Ap, muistaakseni lääkiksen tulokset tulee aikaisemmin kuin muut
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:20"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:18"]Mene katsomaan kyseisen yliopiston sivulta koska tulokset tulevat. Minä tiedän koska ne tulee mutta en noin saatanan avuttomalle pässille viitsi kertoa. Vituttaako? [/quote] Rauhotu hyvä ihminen :D
[/quote]
Olen ihan rauhallinen. Vituttaako?
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:20"]
Ap, muistaakseni lääkiksen tulokset tulee aikaisemmin kuin muut
[/quote]
Muistele mitä muistelet...
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:20"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:18"]Mene katsomaan kyseisen yliopiston sivulta koska tulokset tulevat. Minä tiedän koska ne tulee mutta en noin saatanan avuttomalle pässille viitsi kertoa. Vituttaako? [/quote] Rauhotu hyvä ihminen :D
[/quote]
Olen ihan rauhallinen. Vituttaako?
[/quote]
Wt-haisee
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:24"]
Wt-haisee
[/quote]
Voi voi, sitä hajua et saakaan itsestäsi pois edes suihkulla :(
Jumaulata onko