Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka vihaa juhannusta sukulaisilla?

Vierailija
19.06.2015 |

En tiiä onko mulle vaan sattunut paska tuuri miehen suvun suhteen. Mutta ollaan miehen isovanhemmilla jossa on myös miehen vanhemmat ja molemmat veljet perheineen. Alku ilta sujui hyvin ja saunottiin miehet ja naiset erikseen ja miehet tulivat saunasta ja jäivät aamutakeissa tänne ja alkoholia nauttineena milloin kelläkin pippeli vilkkuu aamutakin välistä. Miehet käyttävät todella rumaa kieltä ja miehen veljen vaimo on thaimaasta ja tapasi suvun ekaa kertaa niin minusta olisi viksua edes silloin käyttäytyä kohteliiaasti eikä huudella ass holea ja muuta sopimatonta. Ruokapöydässä lapsemme kysyi miten lihaa voi ottaa (pulled porkia) ja miehen veli alkoi repiä lihaa likaisilla käsillään. Aina jos huomautan voisiko joku puhua vaikka nätimmin niin kuulem olevani tosikko muttenvain jaksa liiallista kiroilua lasten kuullen. Olen ehkä tiukkapipo tai tosikko. Huoh. Sanokaa jooko että jollain muulla on kamalampi suku tai juhannus muuten mennyt perseelleen. :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

o/

Vierailija
2/7 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme touhua ja tosi epäkypsää aikuisilta ihmisiltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa käyny melkoinen tuuri miehen suvun suhteen. Otan osaa.

Vierailija
4/7 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan itsekin juhannusta ja jouluakin sukulaisilla, siksi juhlapyhät kotona perheen kesken tai matkoilla joskus. Eipähän kukaan pääse pilaamaan juhlia

Vierailija
5/7 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä sukulaiset yhdessä-juhannus on oikein lähtöisin? Jos ei viihdy suvun kanssa niin kumminkin poju tää viettää pakkojuhannus heidän kanssa.
Me vietetään kans juhannus miehen suvun kanssa. Ongelmana ei ole junttius vaan se, että täällä mitataan, että kuka on lihonut yms ja miehet pullistelee egoaan. Siis junttitouhuahan tämä.
Eli olisin vaikka pimeässä kellarissa koko juhannuksen Mielummin.
Ja syy miksi ollaan täällä on lapset. Näkevät pikkuserkkujaan yms

Vierailija
6/7 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 22:31"]Onpa käyny melkoinen tuuri miehen suvun suhteen. Otan osaa.
[/quote]
Ihan hävettää aikuisten ihmisten puolesta. Tää miehen veljen thai nainen ei puhu suomea mutta ymmärtää vähän ja nää taliaivot ei sitä ymmärrä. Joku veljistä äsken heitti jotain tosi loukkaavaa "thaimaan tuliaisesta" ja kun tiesin minne suuntaan keskustelu on menossa niin kysyin et mentäiskö kattomaan nukkuuko serkukset. Siis mua hävettää niin paljon ja säälin ttä naista kun se ei tiiä millaset juhlapyhät sitä tän suvun kanssa odottaa :D oonko mä liian tiukkis?
-ap

Vierailija
7/7 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 00:36"]Mistä tämä sukulaiset yhdessä-juhannus on oikein lähtöisin? Jos ei viihdy suvun kanssa niin kumminkin poju tää viettää pakkojuhannus heidän kanssa.
Me vietetään kans juhannus miehen suvun kanssa. Ongelmana ei ole junttius vaan se, että täällä mitataan, että kuka on lihonut yms ja miehet pullistelee egoaan. Siis junttitouhuahan tämä.
Eli olisin vaikka pimeässä kellarissa koko juhannuksen Mielummin.
Ja syy miksi ollaan täällä on lapset. Näkevät pikkuserkkujaan yms
[/quote]
Joo mäkään en tiedä. Suoraan sanottuna perseestä koko sukujuhannus. Mä voin tulla sun mukaan sinne kellariin. Ei tarvi kestää pullistelua eikä paskaa huumoria.
-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi