Olen yrittänyt soittaa kriisipuhelimeen jo 8 krt
tunnin aikana, ikinä en pääse läpi.on niin paha olo eikä ketään kelle puhua.
Kommentit (17)
Soitin lopulta 12 krt ja luovutin, en päässyt läpi. vieläkin paha mieli, mutta yksinhän tässä maailmassa on aina loppupeleissä pärjättävä. -ap
soita naapurin ovikelloa ja sano että sinun on paha olla ja tarvit apua ja heti.
Nämä pakolliset juhlapäivät on niitä pahimpia, kun pitäs olla kaikilla niin kliffaa jee. Eli ei ihme, että linjat tukossa. Joulu tosin vielä moninkertaisesti pahempi.
Toisaalta en ole sieltä saanut koskaan ihmeempää apua. Eikö sulla ole ketään jolle soittaa?
Älytöntä, ettei yhteiskunta palkkaa väkeä kriisipuhelimiin. Olisi ihan yhteiskunnan tehtävä huolehtia kriisissä olevista. Ja tarpeeksi niitä palkattuja sitten.
.
( tosin vapaaehtoisuudella sinne saadaan parempi taso ja motivaatio. Muuten siellä olisi sivareita ja 9 euron päivässä -miehiä.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:43"]Mikä painaa mieltäsi? :(
[/quote]
Mä en nyt jaksa alkaa tarkemmin sitä tässä selittämään. Epäonnistumisia elämä täynnä,voi kun mua ei edes olisi -ap
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:00"]Jaksoit kuitenkin avata tänne täysin turhan aloituksen?
[/quote]
Joo, sen verran näemmä jaksoin. -ap
Tuli niin iso kakka housuun että yritin sinne soittaa ja nyt vastasivat.Tulevat aamulla hakemaan kakan kottikärryillä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 01:39"]
Tuli niin iso kakka housuun että yritin sinne soittaa ja nyt vastasivat.Tulevat aamulla hakemaan kakan kottikärryillä. Ap
[/quote]
Moikka Henna! Eikö sinulla pyöri muu kuin paska ja peräsuoli mielessä?
Mikä tilanne on nyt Ap? Millainen sun vointi on? Toivottavasti sait yhteyden ja juteltua asioista, jotka sua ahdistaa.