Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Superdieetti Simple eroaa tavallisesta Superdieetistä

Vierailija
18.06.2015 |

muute kuin, että se ei sisällä liikuntaohjelmaa... Hintahan on sama. Ei tarvi nyt ruokia paljastaa, mutta onko siinä joku idea miksi se on "simple"?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nostan! Eikö ole muita Fatfarmiin langenneita??

Vierailija
2/18 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä varmaa vaa syödää viel puolet vähemman kaloreita kun ei tartte jumppailla :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up???

Vierailija
4/18 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just se liikunta homma! Laihdu ilman liikuntaa = simple. Siinä se oleellisin ero.

Vierailija
5/18 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvänen helvetti, maksaako joku tommoisista vielä. Ehkä olisi parempi että sillä hinnalla laaditutatte itsellenne kunnon JUURI TEILLE räätälöidyn ruokavalion esim. ravitsemusterapeutilla tai personal trainerilla, kun maksatte tuommoisesta massakakasta.  

Vierailija
6/18 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vielä vähän tyhmemmille.

Vierailija
7/18 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 09:07"]No voi hyvänen helvetti, maksaako joku tommoisista vielä. Ehkä olisi parempi että sillä hinnalla laaditutatte itsellenne kunnon JUURI TEILLE räätälöidyn ruokavalion esim. ravitsemusterapeutilla tai personal trainerilla, kun maksatte tuommoisesta massakakasta.  
[/quote]
Onko sulla kokemusta noista fittfarmin jutuista?

Vierailija
8/18 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 09:10"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 09:07"]No voi hyvänen helvetti, maksaako joku tommoisista vielä. Ehkä olisi parempi että sillä hinnalla laaditutatte itsellenne kunnon JUURI TEILLE räätälöidyn ruokavalion esim. ravitsemusterapeutilla tai personal trainerilla, kun maksatte tuommoisesta massakakasta.   [/quote] Onko sulla kokemusta noista fittfarmin jutuista?

[/quote]

No sillä lailla että kaveri on noista joskus maksanut ja antanut ruokavalion minulle nähtäväksi. Ihan fiksulta vaikuttaa sinänsä, mutta olen sitä mieltä että ruokavalio pitäisi räätälöidä jokaiselle yksilöllisesti. Noissa on hurjan vähän kaloreita ja ihan liikaa maitotuotteita imho. Toki se jollekin voi sopiakin, mutta ei nyt missään nimessä kaikille sokeana massana.

Vierailija
9/18 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 09:12"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 09:07"]No voi hyvänen helvetti, maksaako joku tommoisista vielä. Ehkä olisi parempi että sillä hinnalla laaditutatte itsellenne kunnon JUURI TEILLE räätälöidyn ruokavalion esim. ravitsemusterapeutilla tai personal trainerilla, kun maksatte tuommoisesta massakakasta.   [/quote] Onko sulla kokemusta noista fittfarmin jutuista?

[/quote]

No sillä lailla että kaveri on noista joskus maksanut ja antanut ruokavalion minulle nähtäväksi. Ihan fiksulta vaikuttaa sinänsä, mutta olen sitä mieltä että ruokavalio pitäisi räätälöidä jokaiselle yksilöllisesti. Noissa on hurjan vähän kaloreita ja ihan liikaa maitotuotteita imho. Toki se jollekin voi sopiakin, mutta ei nyt missään nimessä kaikille sokeana massana.

[/quote]

Lisään vielä, että ehkä tuo sopii jollekin aktiiviselle kuntoilijalle "kesä kuntoon"-dieetiksi tms, mutta ei tuolla mitään pitkäaikaista laihtumista joku ylipainoinen ja elämäntaparemonttia kaipaava saa aikaiseksi. Ihan liian vaikea ja rajoittava ruokavalio, että mitään sinne päinkään kykenisi noudattamaan sitten kun dieetti päättyy. Siinä on valtava riski palata ahmimaan/takaisin entisiin elämäntapoihin jälkeenpäin, vaikka olisi diietillä muutaman kilon laihtunutkin.  

Vierailija
10/18 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilin tota silloin, kun päätin tehdä remontin elämäntapoihin. Mielestäni hinta oli kohtuullinen verrattuna vaikkapa pt:iin, minulla se ainakin toimi hyvin (-12kg) juuri sellaisena starttina mistä sai hyvät pohjat koko tälle projektille. En sanois että olisi mennyt rahat hukkaan.

Vierailija
11/18 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 09:15"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 09:12"]

[/quote]

[/quote]

Lisään vielä, että ehkä tuo sopii jollekin aktiiviselle kuntoilijalle "kesä kuntoon"-dieetiksi tms, mutta ei tuolla mitään pitkäaikaista laihtumista joku ylipainoinen ja elämäntaparemonttia kaipaava saa aikaiseksi. Ihan liian vaikea ja rajoittava ruokavalio, että mitään sinne päinkään kykenisi noudattamaan sitten kun dieetti päättyy. Siinä on valtava riski palata ahmimaan/takaisin entisiin elämäntapoihin jälkeenpäin, vaikka olisi diietillä muutaman kilon laihtunutkin.  
[/quote]
Noooooh, itsellänihän se juurikin toimi elämäntaparemontin alussa, ei ollut vaikeaa siirtyä "normaaliin" ruokavalioon (EI SIIS ENTISEEN) ja tulos on ollut ihan pysyvä. Se -12kg motivoi ihan hullunlailla jatkamaan ja innostamaan uudenlaisesta liikunnastakin.
-11

Vierailija
12/18 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tiputti 12 kg super dieetin ja sd extran avulla eli 6vk+6vk. Mutta onhan tuo tosi tiukka ruokavalio. Itsellä alkoi tulla repsahduksia juuri sen vuoksi, että on niin tiukka.
Nykyisin minulla on pt. Joka on tehnyt juuri minulle ruokavalion ja treeni ohjeet. Saan syödä paljon enemmän ja paino tippuu. Sen lisäksi pää kestää paljon paremmin, kun ei ole ihan niin tiukalla.

Vierailija
13/18 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa fitfarmin jutuissa huono puoli on se, että esim 75kiloa ja 120kiloa painavat henkilöt syövät samanverran. Kulutushan heillä on aivan eri. Tai näin ainakin oli yhdessä ruokavalio ohjeessa minkä olen nähnyt. Korjatkaa jos olen väärässä. 

Vierailija
14/18 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 09:29"]Noissa fitfarmin jutuissa huono puoli on se, että esim 75kiloa ja 120kiloa painavat henkilöt syövät samanverran. Kulutushan heillä on aivan eri. Tai näin ainakin oli yhdessä ruokavalio ohjeessa minkä olen nähnyt. Korjatkaa jos olen väärässä. 
[/quote]
Siellä on valittavissa muistaakseni kolmen eri pudotettavan kilomäärän mukaan eri ruokavaliot ja oliko peräti niissä liikuntamäärissäkin eroja. Oli siinä vähän eroja kuitenkin, että onko liikakiloja 5 vai 20.

Vierailija
15/18 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 09:29"]Noissa fitfarmin jutuissa huono puoli on se, että esim 75kiloa ja 120kiloa painavat henkilöt syövät samanverran. Kulutushan heillä on aivan eri. Tai näin ainakin oli yhdessä ruokavalio ohjeessa minkä olen nähnyt. Korjatkaa jos olen väärässä. 
[/quote]

Olet väärässä. Fitfarmilla on eri ruokavalioryhmät eri pudotustavotteille.

Minä olen pudottanut superdieetillä nyt 38kiloa. Grammaakaan ei ole tullut takaisin. Dieetin avulla opin mm säännöllisen ruokailun, kasviksien syönnin, oikean annoskoon, ja pääsin sokeri-hiilarikoukusta. Opin tekemään maukkaita ruokia puhtaista perus raaka-aineista. Syön edelleen melko samallalailla.

Vierailija
16/18 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on normi superdieetin ohjeet ostettu 3 vuotta sitten. Nyt en taaperon myötä ehdi liikkumaan niin paljoa, niin kiinnostaisi miten tuo normi sd eroaa simplesta, esim. onko hiilaria vähemmän simplessä ja missä vaiheessa voi syödä hedelmän tuossa simplessa?

Vierailija
17/18 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pitäisi olla juuri itselle laadittu ruokaohjelma? Jos sinulla ei ole allergioita niin suurelle massalle tehty ruokavalio toimii erinomaisesti.

Vierailija
18/18 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vm86 kirjoitti:

Miksi se pitäisi olla juuri itselle laadittu ruokaohjelma? Jos sinulla ei ole allergioita niin suurelle massalle tehty ruokavalio toimii erinomaisesti.

Väitätkö ihan tosissasi, että 45 kiloiselle liikuntaa harastamattomalle naiselle sopii lähes sama ohjelma kuin vaikka 80 kiloiselle voimailua harastavalle naiselle? Sehän noissa Fitfarmin ohjelmissa on juurikin huonoa kun niistä puuttuu yksilöllisyys kokonaan ja mikään todellinen ammattilainen tuskin niitä ohjelmia on laatinut kun niihin tarkemmin tutustuu. Lähes samat ohjeet kaikille on nopeaa ja helppoa rahankeräämistä hieman yksinkertaisilta tai tietämättömiltä asiakkailta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi