Pikaiset keittiössä
Sunnuntaina vaimoni oli keittiössä valmistamassa ruokaa, kuorimassa perunoita tiskipöydän ääressä. Minä hiivin hänen taakseen, suutelin niskaa ja puristelin peppua. Käteni meni haarojen väliin ja sain erektion. Yhtäkkiä vedin legginssit ja pikkarit alas ja aloin nuolemaan peppua ja pillua. Hyvältä tuoksui ja maistui. Nousin ylös ja sormetin
hieman ja työnsin patukkani märkään pilluun. Puristelin vaimoani rinnoista ja hinkkasin kullilla pillua. Parin minuutin kuluttua laukesin ja nuolin vielä märkää spermaista pillua. Nostin vaimon alushousut ja legginssit ylös ja hän jatkoi askareistaan. Illalla jatkoimme samoja hommia sängyssä pitemmän kaavan mukaan. Pillu oli valmiiksi erttäin märkä ja luistava aamupäivän touhuista.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Milloinkahan nainen saa pikaiset,ja vetäseesitten vaan miehen housut ylös?!
Haa, tämä alapeukkuineen kertoo kaiken tästä tasa-arvosta ja miehistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haa, tämä alapeukkuineen kertoo kaiken tästä tasa-arvosta ja miehistä!
Olipas kamalaa miehelle...ei käy. Miehelle vaan pikaset..
Kerran on nainen riisunut minulta housut ja otti suihin. Minä riisuin hänen housunsa. Lopuksi istui kullin päälle ja työksi sen pilluunsa. Minun kyllä piti housut itse nostaa ylös.
Vierailija kirjoitti:
Kerran on nainen riisunut minulta housut ja otti suihin. Minä riisuin hänen housunsa. Lopuksi istui kullin päälle ja työksi sen pilluunsa. Minun kyllä piti housut itse nostaa ylös.
No jopas olit reipas mies. Ihan itse nostit panon jälkeen.