Musta tuntuu, et mun lantio leveni synnytyksessä.
Voiko niin käydä? Nyt on kamalan isot maitorauhasetkin ja melko kaponen vyötärö ja pikkuinen löllykkä (joka onneksi peittyy vaatteilla) mahana, oon melkein koomisen muodokas amppari. Miehet ja varsinkin finninaamaiset teinipoijat (yöks!) kyttää kaupungilla, omaa miestä ei tunnu kiinnostavan vittuakaan, kumpa olisi toisinpäin.
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:59"]Isoniko myös peppusi niinkuin Kimillä
[/quote]
Ei
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:50"]Humblebrag
[/quote]
piti googlettaa tuo sana. En halua kerskailla, mutta mitä sitten vaikka anonyyminä niin tekisin?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:46"]Mulla kans hetkellisesti noin, mutta se palautuu takaisin.
[/quote]
Höh
Ei ehkä synnytyksessä mutta raskauden aikana lantio yleensä levenee kun vartalo valmistautuu synnytykseen.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:49"]Ei ehkä synnytyksessä mutta raskauden aikana lantio yleensä levenee kun vartalo valmistautuu synnytykseen.
[/quote]
Unohdin vielä lisätä että itselläni palautui noin vuodessa ennalleen, joillakin ei ikinä.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:49"]Ei ehkä synnytyksessä mutta raskauden aikana lantio yleensä levenee kun vartalo valmistautuu synnytykseen.
[/quote]
Näin siinä on täytynyt käydä, mutta sitä vaan ei oo raskaana huomannut, kun on ollut maha.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:50"]
Humblebrag
[/quote]
Nykyään ihaillaan kapeita lantioita.
Mulla kyllä leveni lantio jo raskaudessa eikä vieläkään ole palautunut (hyvä niin, tykkään tästä leveästä lantiosta himona! :D)
Ei se muuten yleensä palaudu ainakaan täysin. Joskus muistan lukeneeni että oli mitattu lantion ihan luista leveyttä eri ikäisillä naisilla, ja se tosiaan leveni paitsi raskauksien myötä niin myös ilmankin synnytyksiä iän myötä. Itselläni oli ennen raskauksia lantionympärys 88 cm, nyt 2 lapsen jälkeen 93 cm vaikka painan ihan saman kuin ennen raskauksia. Ja tissitkin on paisuneet B-kupista D:hen.
Leveni myös, mutta ei ole palautunut. Eikä haittaa pätkääkään, päin vastoin kun ei näytä niin riukulalta enää. :)
Kaveri leveni entisestään kun oli jo leveä ennen raskautta. Nyt näyttää koomiselta
Mullakin leveni, mutta tykkään kun ennen olin niin poikamaisen kapealanteinen ja nyt olen naisellisemman näköinen ja kaupanpäälle tuli sexy tigh gap. Rinnatkin kypsyivät paremmiksi kuin ennen. Mun kohdallani raskaus tosiaan teki poikatytöstä Naisen.