Miten käyttäydytte stressaantuneena?
Kommentit (16)
Sokerin himo kasvaa, tekee mieli enemmän karkkia ja suklaata.
En nuku, nyplään ihoa kasvoilta, puren kynsiä. Jos kyse pitkään jatkuneesta stressistä, myös ruokailutottumukset muuttuu reippaasti huonompaan suuntaan
Minulla liikunta lisääntyy, puran siihen työstressin.
Sydän hakkaa. Ajatukset laukkaa. Pinna on lyhyt.
Aamulla kun herään, näytän 🐼. Isot renkaat silmien ympärillä.
Stressi aiheuttaa minulle usein itkuherkkyyttä. Pienikin asia alkaa stressaantuneena itkettämään. On myös ruokahaluttomuutta ja unettomuutta.
Liikunta auttaa myös sydänsuruihin ,,,
Huonosti. Onneksi en ole taipuvainen stressaantuneisuuteen, sillä stressaantuneena olen tosi rasittava ja raskas tyyppi, eli höngin sitä stressiä koko ilmapiiriin, saatan puhua rumia, tuskailla kuuluvasti, römistellä ym.
Olen oikeastaan sosiaalisesti huonoimmillani silloin.
Kun rakastuin, menin ylikierroksille, laihduin 5 kg.
Kun erottiin, lihoin saman takaisin.
Kummatkin oli elämässäni stressin aiheuttajia.
Olen ärtynyt ja käyn ylikierroksilla. En saa itseäni rauhoittumaan, en pysty lukemaan kirjaa, enkä edes elokuvaan pysty keskittymään. Unen saaminen vaikeaa, ja uni ei ole palauttavaa,herään siis väsyneenä pää raskaan tuntuisena. Jos kestää kauemmin, elän aivosumussa. Huono muisti ja järkikään ei pelaa kunnolla. Sanoja unohtuu, päässälasku täysin toivotonta.Ei tee mieli seksiä.
Ainut mikä auttaa on kävelyt luonnossa ja veden äärellä oleilu.
Olen enemmän omissa oloissani, ei kiinnosta mitkään juhlat jne.
Nukun huonosti
Vaikea rauhoittua
Treenaan liikaa
Saan raivareita
Ruoka ei maistu
Muisti pätkii
Vaikea keskittyä
En jaksa ihmisiä
Nämä tulee ekaks mieleen❣️
Vetäydyn yksinäisyyteen. Rukoilen. Rauhoittelen itseäni mm. kuvittelemalla etukäteen miten stressaavan asian kanssa tulee käymään.
Jos olen jossain muualla kuin kotona eikä yksin oleminen ole mahdollista, alan voida tosi huonosti. Lähden vaikka yksin ulos kävelemään ja itkemään. Itkeminen rauhoittaa oloa tehokkaasti.
Pystyn stressaantuneena kyllä yleensä toimimaan eli jos tilanteeseen liittyy kiireellisiä tehtäviä, niin pyrin hoitamaan ne nopeasti pois alta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Menen kauppaan ja ostan kahta lajia sipsejä ja dippiä, kaadan sipsit ja popcorneja isoon kulhoon ja kaadan ison lasin maitoa. Muutoin syön terveellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Menen kauppaan ja ostan kahta lajia sipsejä ja dippiä, kaadan sipsit ja popcorneja isoon kulhoon ja kaadan ison lasin maitoa. Muutoin syön terveellisesti.
Siis kaadan maidon isoon lasiin, en sinne kulhoon. XD
Tuli ensimmäiseksi mieleen, että nukun huonosti.