Kaverimies valehtelee!!
Lyhykäisyydessään: olemme olleet ystäviä todella pitkään, ihan kouluajoista asti. Nuorena yritimme seurustella mutta ei siitä tullut mitään. Yhteyttä pidetty puolin ja toisin. Minä menin naimisiin ja niin päin pois, kaverimies otti minuun selvästi etäisyyttä ja yhteydenpito oli lähinnä facebookissa juttelemista. Muutama vuosi sitten, minun eron jälkeen, aloimme jälleen olemaan tekemisissä, juttelimme niitä näitä, ihan syvällisiäkin juttuja. Mies omien sanojensa mukaan sinkkuna, eronnut myös ja olemme päätyneet samaan osoitteeseen ja sänkyyn useamman kymmenen kertaa nyt vuoden sisään. Päätimme jossain vaiheessa lopettaa "suhteemme" jotta kumpikin voisi etsiä sitä oikeaa, ja poistimme toisemme facebookista yms. No ei se oikein onnistanut vaan olemme kommunikoineet muiden palvelujen kautta ja sekstailu ja ystävyys on jatkunut. Tapasin yhteistä tuttavaamme tänä aamuna ja tämä tuttu kertoi että mieshän on seurustellut neiti x:n kanssa jo parin vuoden ajan, asuvatkin yhdessä! Minulle mies on puhunut koko ajan yksikössä elämästään. Mulla on tosi petetty olo. Ei minulla mitään romanttisia haaveita miestä kohtaan ollut mutta enemmänkin loukattu, kun minulle on valehdeltu.. Ja näin pitkään. Mies on mm. kertonut tämän vuoden sisään miten ei koskaan varmaan löydä ketään hyvää ja kukaan ei kelpaa yms ja minä olen häntä tsempannut ja äääh!!!
mitä ihmettä tuollainen mies oikein ajattelee?
Kommentit (9)
Eikö sinua harmita yhtään, että olet sotkenut heidän suhteensa ja vietellyt varattua miestä?
Kai tajuat, ett miehen koko käytös on pohjannut sinulta seksin saamiseen? Ettei se ihan huvikseen ole niitä itsesäälijuttuja kertonut, vaan tarkoitus oli saada sinut hoivaamaan(=antamaan seksiä). Hän on varmaan yrittänyt muitakin taktiikoita, esim. kehunut sinua kauniiksi tms. Nyt vähän itsekunnioitusta ja järkeä peliin, muuten olet koko lopun ikääsi miesten pelinappula.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 11:58"]
Käräytä se.
[/quote]
No ei kyllä kannata.
Käräytääää.Tie kuinka monta vakipanoa sillä on rinnalla.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:37"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 11:58"]
Käräytä se.
[/quote]
No ei kyllä kannata.
[/quote]
Miksi ei? Sen voi tehdä helposti anonyymisti.
Sinun pilluasi. Ei miehet ja naiset vain voi olla pelkkiä läheisiä kavereita :D olihan tässäkin jo taustalla seusteluyritys ja koko ajan pientä säpinää ja seksiä