Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TÄRKEÄÄ! Koirien ja eläinten ystävät!!

Vierailija
18.06.2015 |

Käykää allekirjoittamassa tämä, siihen menee 1 minuutti. Kyseessä on julma, sairas , helvetillinen "festivaali" joka pidetään sunnuntaina Yulinissa, Kiinassa.

10,000 koiraa (myös kissoja) tapetaan väkivalloin lihaa varten, eläimiä suorastaan rääkätään.

http://www.thepetitionsite.com/441/776/138/end-yulin-dog-meat-eating-festival/#sign

Allekirjoittakaa, se on aikalailla vähintä mitä voimme täältä käsin tehdä!

Kiitos ❤️

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkettää :(

Vierailija
22/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitin !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niitä eläimiä rääkätään? Jos vaan tappavat ja laittavat lihoiksi, niin ihan fine, ei eroa vaikkapa lehmän teurastukseen.

Vierailija
24/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 11:47"]Miten niitä eläimiä rääkätään? Jos vaan tappavat ja laittavat lihoiksi, niin ihan fine, ei eroa vaikkapa lehmän teurastukseen.
[/quote]
Jep ja jos ovat esim kodittomia koiria tai kulkukoiria jälleen ihan fine, mutta jos tosiaan varastetaan toisen rakas lemmikki tollasta varten niin ei todellakaan fine. En mäkään varasta toisten lapsia ja pistä lihoiksi, tai muutakaan omaisuutta ja hajota sitten. Todella sairaita ihmisiä, jos oikeesti jotenkin kiduttavat ja varastavat koiria, mun puolesta saisivat itse kokea saman kohtalon sekä ne jotka sitä tekee, kuin myös sivusta katsojat.

Vierailija
25/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta, ja tekee niin pahaa.... Noissa koiran lihoissahan on ideana käsittääkseni se, että niiden lihan maistuu "paremmalta", jos ovat kokeneet oikein tuskallisen kuoleman. Eli esim. jollain sähkölamauttimella (?) vähän tainnuttavat, sitten viiltävät sisukset auki yms. Animal Equalitylla on se video, jossa pelokas koira vedetään väkisin sinne teurastushuoneeseen ja tapetaan julmasti. Lopuksi heitetään muiden puolikuolleiden koirien sekaan.

Tämä on niin käsittämätöntä pahuutta, julmuutta ja tyhmyyttä! Mitä muuta me voidaan oikeasti tehdä asian lopettamiseksi, kuin kirjoittaa tuo adressi? Tuntuu toivottamalta, ettei yhtään pysty niitä viattomia eläinparkoja auttamaan...

Vierailija
26/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne ihan oikeasti kiduttavat niitä. Vääntävät jalat taakse, hakkaavat hiljakseen elävältä, sytyttävät tuleen kun ovat tajuissaan - kas kun uskovat, että kidutettu liha tuo heille itselleen jotain hyvää. Paskaa karmaa se korkeintaan tuo.

Vierailija
27/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 11:47"]

Miten niitä eläimiä rääkätään? Jos vaan tappavat ja laittavat lihoiksi, niin ihan fine, ei eroa vaikkapa lehmän teurastukseen.

[/quote]

Ei mene ihan noin. Kiinassa nimittäin uskotaan että koiran liha mureutuu hyväksi syödä vasta kun koiraa hakataan ennen teurastusta. Lisäksi niitä saatetaan jopa nylkeä elävältä koska stressihormonit vaan parantaa makua. Näin kerran dokumentin tästä aiheesta ja viikoksi se vei hyvät unet, kun niitä mielikuvia nousi uudestaan ja uudestaan muistista ja ahdisti paitsi itse se asia, yleinen ihmisen pahuus.

Vierailija
28/37 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/37 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 13:29"]

Ärsyttävää tekopyhyyttä vetää jotain salaattia rääkätyllä broilerilla ja "virike"häkkikananmunilla ja samaan aikaan itkeä koirien tappamisesta.

[/quote] Tuliko mieleen että kukaan täällä itkevistä ihmisistä ei käytä virikehäkkimunia tai syö rääkättyä broileria? Vai oletitko vain näin, että kaikkihan niitä käyttävät ja ostavat, vain koska sinä itse niin ehkä teet=

Vierailija
30/37 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitus.

Vierailija
31/37 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 14:08"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 14:06"]Kiitos vinkistä. Ehdin vielä festareile herkuttelemaan koiranlihalla. Se on verratonta herkkua. [/quote] Mulla wi ole mitään sitä vastaan, että sitä koiraa syödään, mutta jos koira on tapossa joutunut kärsimään niin se on erittäin väärin. Toivoisitko itselles sellasta kuolemaa mitä ne koirat kokee?

[/quote]

Itseäkään ei kyllä haittaa minkään eläimen ruhon hyödyntäminen, voisin jopa syödä pakko tilanteessa ihmistä.

Mutta jokainen elävä luonnonkappale ansaitsee kivuttoman, nopean ja kunniallisen kuoleman. Ei mitään ählämien halal teurastusta, jossa viilletään elävältä eläimeltä kurkku auki ja annetaan kitua viimeiset minuutit. Samalla ALLAHU AKBAARIa hoilaten ja mekkaan kumartaen. PS. Profeettanne oli HINTTI!

Vierailija
32/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä julkkikset vastustavat tätä, tai siis kampanjoivat aktiivisesti tätä vastaan?

Vierailija
33/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:04"]

[/quote]

Ei mene ihan noin. Kiinassa nimittäin uskotaan että koiran liha mureutuu hyväksi syödä vasta kun koiraa hakataan ennen teurastusta. Lisäksi niitä saatetaan jopa nylkeä elävältä koska stressihormonit vaan parantaa makua. Näin kerran dokumentin tästä aiheesta ja viikoksi se vei hyvät unet, kun niitä mielikuvia nousi uudestaan ja uudestaan muistista ja ahdisti paitsi itse se asia, yleinen ihmisen pahuus.

[/quote]

No sitten se ei ole fine. Outoa sakkia, eikös yleensä stressihormooni pilaa lihan maun? Näin olen ainakin minä käsittänyt.

Vierailija
34/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:04"]

[/quote]

[/quote]

No sitten se ei ole fine. Outoa sakkia, eikös yleensä stressihormooni pilaa lihan maun? Näin olen ainakin minä käsittänyt.
[/quote]
Joo kyllä ainakin lampaille yritetään saada mahdollisimman stressittömät elinolot ja kuolema tai muuten liha on sitkeää ja pahaa.

Vierailija
35/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitin. En voi kuvitella millainen ihminen EI allekirjoittaisi...

Vierailija
36/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
37/37 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää tekopyhyyttä vetää jotain salaattia rääkätyllä broilerilla ja "virike"häkkikananmunilla ja samaan aikaan itkeä koirien tappamisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän