Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko jos ostanut kevätvaatteita?

Vierailija
08.02.2022 |

Niin? :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pari päivää sitten tilasin. Oon innostunut taas pitkästä aikaa näteistä väreistä. :) Ei jaksa sitä iänikuista mustaa/tummaa enää joka vaatteissa. Tilasin pari mustaa hametta ja sitten niiden kaveriksi niitä kivan värisiä paitoja kivoilla leikkauksilla.

Vierailija
2/8 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, pari päivää sitten tilasin. Oon innostunut taas pitkästä aikaa näteistä väreistä. :) Ei jaksa sitä iänikuista mustaa/tummaa enää joka vaatteissa. Tilasin pari mustaa hametta ja sitten niiden kaveriksi niitä kivan värisiä paitoja kivoilla leikkauksilla.

ihanaa! Mäkin haluaisin eroon musta-harmaa pukeutumisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin viime keväänä !

Vierailija
4/8 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole varaa ostaa yhtään mitään. Yritän myydä entisiä, että rahat riittää perusmenoihin.

Vierailija
5/8 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin jo mekkojakin ensi kesää varten. Ihanaa, kun kohta päästään tästä kylmyydestä eroon.

Vierailija
6/8 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut. Päätin, että käytän tänä vuonna kaapista löytyviä vaatteita, enkä osta uusia, ellen oikeasti niitä tarvitse. Saan siis ostaa alusvaatteita, sukkia ja urheiluvaatteita, jos vanhat hajoavat. 

Kaappini hajoaa liitoksistaan, koska se on täynnä vaatteita, enkä uskalla syöttää sitä enempää.

Vierailija
7/8 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Housuja ja lenkkarit.

Vierailija
8/8 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva paita kaupassa, mutta se on neule. Mitäs sitä nyt enää neuletta ostamaan. Mutta voihan sitä käyttää ensi talvenakin. Saa nähdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän