Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lähdössä pois pitkäaikaisesta työpaikasta

Vierailija
17.06.2015 |

toiseen työhön, niin miten läksiäiset kuuluu järjestää? Järjestänkö minä heille vai järjestävätkö he minulle pippalot? Miten sen kuuluu mennä? Mietin kutsuisinko heidät kotiini, muttta ehkä en. Vienkö syömään ja maksan laskun? Vai siis heidänkö kuuluu järjestää? miten olette menetelleet?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa pliis kokemuksia.

Vierailija
2/9 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä työkaverit järkkäävät läksiäiset. Minusta lähtijän on liioiteltua järkätä juhlia, ehkä kahvihuoneeseen voi tuoda jotain parempaa tarjottavaa jos haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin työantajan puolesta tarjottu läksiäiskakkukahvit tai ravintolalounas tiimin kesken. Jossain köyhemmässä työpaikassa on lähtevä itse tuonut käntyt. Kysypä pomoltasi miten teillä? :)

Vierailija
4/9 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä työkaverit järkkää, tilataan esim. kakku ja kerätään lahjakolehti. Lähtijä tuo namia kahvihuoneeseen :D

Vierailija
5/9 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin työkaverit järjesti läksiäiset, pomo oli mukana ja maksoi lystin.

Työpaikalle vein sitten viimeisenä päivänä kakut.

Vierailija
6/9 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ottaa selvää, miten asiat on järjestetty muiden työntekijöiden kohdalla? Sama systeemi varmaan sit sun läksiäisissä myös. Mutta ehkä jotain syötävää voi ostaa joka tapauksessa? Jengi ei siitä yleensä pety, vaikka lähtijällä ei olisikaan tapana ostaa mitään jälkeenjääville :)

Itse en kutsuisi työkavereita kotiin, mulle koti on vähän liian henkilökohtaista aluetta siihen. Mutta kukin tavallaan totta kai.

Mukavia läksiäisjuhlia sinulle! :)

Vierailija
7/9 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:41"]Minulle ainakin työkaverit järjesti läksiäiset, pomo oli mukana ja maksoi lystin.

Työpaikalle vein sitten viimeisenä päivänä kakut.
[/quote]

Ja kakkua tarjoilin siis tiimiä laajemmalle porukalle, eli koko kerroksen väelle.

Vierailija
8/9 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksistanne, odotan siis heidän järjestään otain, jos haluavat. Tietysti vien kakkua tms.

Vierailija
9/9 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle pomo ei pitänyt edes mitään läksiäiskeskustelua vaan luimisteli salaa kotiin ennen minua ettei tarvitse puhua mitään :o

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi