Kelpaako alle 25v mies kenellekkään naiselle?
Vanhemmat naiset haluavat omanikäisiään miehiä, samanikäiset naiset haluavat niitä vanhempia miehiä ja nuoremmat ovat tyttöjä eivätkä naisia. Eivätkä ne nuoremmat halua vielä mitään miestä vaan haluavat vain bilettää.
Mies alle 25v
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:09"]
Kyllä mulla on mies joka on 22. Ihana on ♥
[/quote]
Minkä ikäinen olet itse?
[/quote]
19, täytän tänä vuonna 20.
Ainakaan mihinkään vakavaan suhteeseen ei tunnu kelpaavan. Itse olisin vielä silloin halunnut perheen ja lapsia kun olin vielä nuori ja terve, mutta sellaista naista ei löytynyt joka olisi sellaisesta kanssani kiinnostunut. Nyt kun olen vanha ja sairas niin riittää vaikka kuinka paljon naisia jotka haluaisivat perustaa perheen kanssani. Itse en vaan enää sairauden vuoksi tunne sitä mielekkääksi ajatukseksi.
Mä olen pian 25 ja olen aina tykännyt jostain syystä samanikäisistä tai vähän nuoremmista (esim. 3 vuotta nuorempi), mutta 99% tietämistäni senikäisistä karttaa (vakavaa) parisuhdetta kuin ruttoa.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:03"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:09"] Kyllä mulla on mies joka on 22. Ihana on ♥ [/quote] Minkä ikäinen olet itse? [/quote] 19, täytän tänä vuonna 20.
[/quote]
Niin jotenkin arvas :D Pidät sitä miehenä koska olet itse noin nuori. Itse näen tuon ikäiset ihan poikina vielä, vaikka oma poikaystävänikin on vasta 21v.
T. 22v
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:05"]Ainakaan mihinkään vakavaan suhteeseen ei tunnu kelpaavan. Itse olisin vielä silloin halunnut perheen ja lapsia kun olin vielä nuori ja terve, mutta sellaista naista ei löytynyt joka olisi sellaisesta kanssani kiinnostunut. Nyt kun olen vanha ja sairas niin riittää vaikka kuinka paljon naisia jotka haluaisivat perustaa perheen kanssani. Itse en vaan enää sairauden vuoksi tunne sitä mielekkääksi ajatukseksi.
[/quote]
Itse taas otin aikoinaan pari vuotta nuoremman miehen, koska haistelin halukkuuden isyyteen. Alkuun ajattelin, että 25 vuotias joutuu ottamaan yli 30v miehen, jos meinaa lapsia saada. Se sopiva isä olikin sitten 22v. Ja siis ihan muutenkin se romanttinen lempi leimahti, että en nyt pelkkää isää lapsilleni halunnut:) Yhdeksän vuotta ja kolme lasta myöhemmin täytyy sanoa, että yhtenäkään päivänä tänä aikana en ole katunut valintaani. Olen onnekas nainen.
Opiskelen yliopistossa ja melkein kaikki tuutorryhmästäni ovat miehiä, joista vain kolme on sinkkuja. Lähes kaikki alle 25-vuotiaita.
No ei iällä oo väliä jos muuten on hyvä mies :)
Tunnen 26 vuotiaan naisen jolla on 23 vuotias avopuoliso. Tosin sitä miestä luullaan aina vanhemmaksi kuin on. :D
On kyllä niin tyhjä arpa olla alle 25-vuotias mies parisuhdemarkkinoilla. Oman ikäiset naiset haluavat viettää villiä sinkkuelämää ja harrastaa yhden illan juttuja niin paljon kuin ehtii, ja vähän vanhempia ei tosiaan kiinnosta nuoremmat.
Onneksi sitä on kasvanut ja huomannut, että yksin pärjää vallan mainiosti.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 19:32"]
Minä menin naimisiin alle 25 v miehen kanssa. Ja miten niin tuon ikäiset naiset haluavat vanhempia miehiä? Ei sijaan kukaan minun tuntemani. Tai joku pari vuotta voi toki olla ikäeroa, kumpaan suuntaan tahansa.
[/quote]netissä ainakin 90% tuon ikäisistä se kumppanin minimi-ikä on vähintään oma ikä (useimmilla alkaa vuoden vanhemmasta) ja 40 vuoteen asti.