On off suhteet
Onko usein kyse narsismista? Erotaan ja palataan useita kertoja yhteen. Toinen on narsisti. Mitä olette mielipuolta?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kyse olisi juuri narsismista?
Narsismiin kuuluu juuri tuon kaltainen käytös. Pitää pihdeissään. Tutustu asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsismiin kuuluu juuri tuon kaltainen käytös. Pitää pihdeissään. Tutustu asiaan.
Joo, mutta ei sitä narsismia voi kaikkiin tuollaisiin ollaan – ei ollaakaan -suhteisiin yleistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta ei sitä narsismia voi kaikkiin tuollaisiin ollaan – ei ollaakaan -suhteisiin yleistää.
Kysyinkin usein enkä aina. Kokemuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos kysyt mun kokemusta, niin yhdessäkään tietämässäni tuollaisessa suhteessa ei ole ollut kyse narsismista. Tiedän yhden parisuhteen, jossa toinen osapuoli oli selkeä narsisti, ja se kesti 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä voi.
Meillä on tällainen suhde, ollaan oltu yhdessä yli 10 vuotta, erottu 3 kertaa, meinattu erota vielä useamman kerran.
Meiltä puuttuu jotain, ainakin minun puolelta puuttuu. Enkä tiedä haluanko olla toisen kanssa :(
Lisäksi minulla on on ollut useampi lyhyt suhde jossa tuo ollaan, ei olla on kiintynyt. Ja näissä olen itse reagoinut siihen että mies on ollut kumaa ja kylmää, eikä lopulta ole tiennyt mitä haluaa.
Vika ei ole varsinaisesti aina ollut kummassakaan.
On aika tyypillistä nuo on/off suhteet narsistin kanssa. Jos on sellainen hurmaava pelimies narsisti niin pyörittää kyllä useita naisia salaa. Ei halua sitoutua helposti kun kyllästyy nopeasti siihen kun toinen ei alistukaan narsistin tahtoon. Lisäksi narsisti tarvii sitä ihailua ja huomiota. Siitä on sitten helppo siirtyä uuteen suhteeseen joka on jo valmiiksi katsottu ja kokeiltu. Entinen heila heitetään kylmästi elämästä pois.
Ei voi yleistää että aina liittyy narsistiin mutta usein liittyy. Lue narsistien uhrien foorumilta aiheesta. Aika moni uhri siellä kertoo että on näitä on/off suhteita ja pettämistä myös.Katoamisia ja kuuman ja kylmän vuorottelua. Narsistille ei mikään riitä eikä ole kylliksi hyvää. On usein impulsiivinen ja levoton.
Narsistin uhrina voin sanoa että erottiin ja palattiin yhteen 5 vuoden aikana ainakin 6 kertaa. Ihan hirveetä jojoilua on suhde narsistin kanssa. Tähän ei kannata lähteä vaan ottaa selkoa mistä tuollainen käytös johtuu. Asiasta on paljon tietoa.
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tyypillistä on/off suhteet. Kokemusta balitettavasti siitä paskasta on.