Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vakkariduuni vai keikkalainen? keikkal.parempi palkka

Vierailija
08.02.2022 |

Olen ollut 5 v.samas vakkariduunissa ja palkka ei ole noussut, bonuksia ei enää tule, otin lisätyön keikkafirmalta jossa tuntioalkka 1e parempi, mikä on ihan naurettavaa..vakkariduuni ei ole korottamassa palkkaani vasta kun tessin mukaan kälyset muutaman centin...kannattaisko vaan irtisanoutua ja hypätä keikkojen kyytiin.?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedät keikkoja riittävän niin paljon, että saat niillä pidettyä haluamasi elintason eikä vaihtuva työyhteisö haittaa, niin siitä vaan. Voitpahan itse päättää koska pidät vapaasi ja lomasi. Jos taas kaipaat pysyvyyttä ja tulojen tasaisuutea, niin sitten vakityö parempi.

Vierailija
2/7 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu alasta. Itse teen keikkatyötä sen vapauden takia. Pärjään hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keikka/vuokratyössä lomakorvaukset voidaan maksaa jokaisen palkan yhteyteen, vakiduunissa on sitten sitä lomaa.

Vierailija
4/7 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan keikkaa riittää niin ehdottomasti keikkatyö.

Vierailija
5/7 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen osa aikainen.. ja en halua edes koko aikasta..4viikon loma myös,toki lomaraha on pienempi mutta mä tykkään tästä..ei kiirettä ja tressiä..ja ku töissä saikkua niin välillä otan extra vuoroja,en aina.

Vierailija
6/7 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vuosikausia nollatuntisopimuksella. Käytännössä teen täysiä tunteja jatkuvasti (ylikin), mutta antaa mulle joustovaraa. Välillä pidän ylimääräisiä vapaita. Jos tunnit vähenisi yhtäkkiä, neuvottelisin uuden sopimuksen, se turva on.

Vierailija
7/7 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo keikkalaisen duuni kiinnostas enemmän, siinä on tietynlainen vapaus valira ja ei tarvii vuositolkulla kattoo samoja naamoja ja toistaa samoja kaavoja.