Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlin Italiamo risottoaineet

Vierailija
17.06.2015 |

Sienirisotto tosi hyvää. Vähän päälle parmesaania niin ei ravintolan annoksille kalpene. Hintaa pussilla 1.15e.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan?

Vierailija
2/7 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vissiin aika paskoissa ravintoloissa käynyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta siitä taas ei tullut mitenkään erityisen hyvää, ei todellakaan sen veroista kuin jos itse tekee perintisen sienirisottoreseptin mukaan...

Vierailija
4/7 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan vedä vertoja oikealle risotolle

Vierailija
5/7 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 16:27"]Oot vissiin aika paskoissa ravintoloissa käynyt
[/quote]

Joo. Taisin viimeksi syödä sienirisottoa treella Tiiliholvissa. En maksaisi siitä 15e vai mikä hintanyt olikaan. Lidlin kelpaisi yhtä hyvin. Luuletko että ne hienotkaan ravintolat niitä välttämättä alusta asti itse keittävät?

Vierailija
6/7 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat ovat annospussit 2.99€ riisirisotto jossa sieniä.simpukoita.kalaa yms

Vierailija
7/7 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 16:37"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 16:27"]Oot vissiin aika paskoissa ravintoloissa käynyt [/quote] Joo. Taisin viimeksi syödä sienirisottoa treella Tiiliholvissa. En maksaisi siitä 15e vai mikä hintanyt olikaan. Lidlin kelpaisi yhtä hyvin. Luuletko että ne hienotkaan ravintolat niitä välttämättä alusta asti itse keittävät?

[/quote]

Tämä on syy miksi useimmissa Suomen ravintoloissa ei kannata tilata risottoja. Lähinnä jossain italialaisissa paikoissa saa hyviä. Turussa kun olin työmatkalla tässä viime viikolla niin sieltä löytyi tas hyvä risottopaikka, Trattoria Romana niminen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi