Miksi jotkut pitää jonossa niin pitkää hajurakoa edelliseen
Että pitää oikeen erikseen kysyä onko hän jonossa ollenkaan
Kommentit (7)
Siksi, kun jotkut menevät korinsa kanssa laittamaan ostoksia ihan kassan viereen, mutta kohta palaavat palauttamaan tyhjän korin hihnan alkupäähän.
Riippuu jonosta. Kassajonossa yleensä ollaan suht lähellä, mutta monissa jonoissa halutaan tiskillä yksityisyyttä, joten silloin pidetään hakurakoa.
Olen huomannut muuten, että esim. Turussa Hesellä on vain yksi jono, vaikka monta kassaa. Silloin jokainen pääsee vuorollaan riippumatta siitä valikoiko hitaan tai nopean kassan.
Sivistynyt ei tunge edellä olevan niskaan hönkimään, joskus joku valkosipulia syönyt vitun idiootti hönki jonossa niskaan haisi pahemmalle kuin sontatunkio.
Ja sitten niissä jonoissa, joissa kohteliaasti jätetään tilaa tiskillä asioivan taakse, ilmestyy aina jostain idiootti, joka tunkee sen jonossa seuraavana olijan eteen. Joo, ei me tohon tiskille olla menossa, muuten vaan ollaan muodostettu jono tähän...
Mua taas jotkut on oikeasti tuuppinut kärryillä perseelle, kun oon seisonut heidän edellä jonossaan. Eikä edes pyydä anteeksi.
Enemmän mulla on tullut vastaan varsinkin vanhempia mieshenkilöitä kärryjen kanssa, jotka tulevat varmaan ihan tarkotuksella niin lähelle jonossa, että pökkivät kärryillä persukseen, sillon käännyn ympäri, otan kärrystä kiinni ja tuuppaan takasin. Ja näin teen kyllä ihan sukupuolesta ja iästä riippumatta, jos tiedän, että takana oleva ihan tietoisesti mua sillä kärryllä pökkii, muuten ilmotan nätisti, että lopetatko sen kärryllä pökkimisen.
Mua taas ärsyttää iholle tunteminen - siksi annan 1-1,5m väliä, saa toinen hoitaa asiansa rauhassa.