Harry Potterista tietävät!
Onko viimeisessä kirjassa Ronilla ja Hermionella sutinaa vai onko kirja kirjoitettu niin, että yllättäen 30 vuoden päästä he vain ovat päätyneet naimisiin ja tekemään lapsia?
Meillä on tästä kina työpaikalla :D
Kommentit (13)
No todellakin on sutinaa. Onhan niillä ollut jo aiemmissa kirjoissa lämpimiä tunteita toisiaan kohtaan
no nehän seurustelee jo useammassa loppupään kirjassa. Ja kyllä, ovat pari viimeisessä kirjassa(kin).
Eikös Hermione seurustellut sen huispaajan kanssa jossakin kirjassa?
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:54"]Eikös Hermione seurustellut sen huispaajan kanssa jossakin kirjassa?
[/quote]
Krumin kanssa liekehtivässä pikarissa
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:54"]Eikös Hermione seurustellut sen huispaajan kanssa jossakin kirjassa?
[/quote]
Joo. Alkoi käydä sen kanssa treffeillä jotta saisi Ronin mustasukkaiseksi.
Nehän on tykänneet toisistaan jo suunnilleen neljännestä kirjasta asti, eivät vain tyhmät tajua sitä :D vikassa kirjassa sitten suutelevat ja päätyvät "virallisesti" yhteen. Hermionehan seurusteli sen huispaajankin kanssa ihan vain tehdäkseen Ronin mustasukkaiseksi, samoin sen toisen huispaajan - piti vähän kääntää veistä haavassa, kun Ron oli niin huono huispauksessa. Ja Ronhan vastasi samalla mitalla nuolemalla sitä Lavenderia. No, onneksi lopulta tajusivat oman parhaansa.
Kiitos vastauksista :D itse en ole siis lukenut yhtäkään Potteria koskaan (pitäisi varmaan), mutta tästä tuli lounastauolla kina ja päätin tulla kysymään täältä kun ajattelin että joku av-mammoista tietää :D
Ap
Kirjailija itse sanoo katuvansa sitä että laittoi hermionen ja ronin pariskunnaksi, kun oikeasti hänen mielestään harry ja hermione olisi kuulunut yhteen.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:50"]no nehän seurustelee jo useammassa loppupään kirjassa. Ja kyllä, ovat pari viimeisessä kirjassa(kin).
[/quote]
Missä muka seurustelee ennen vikaa kirjaa?
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 12:12"]Kirjailija itse sanoo katuvansa sitä että laittoi hermionen ja ronin pariskunnaksi, kun oikeasti hänen mielestään harry ja hermione olisi kuulunut yhteen.
[/quote]
Höh, mun mielestä Hermione ja Ron sopii toisilleen.
On sutunaa jo aiemmin. Mun mielestä kutosessa niillä alkoi selkeästi olemaan jotakin.
On sutinaa!