Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi laskiaispullia saa vain helmikuussa? Aivan mahtava leivonnainen, parasta mitä Suomesta saa. Varmaan olisi kysyntää ympäri vuoden

Vierailija
07.02.2022 |

Varsinkin jos on mantelimassalla.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tee itse.

Vierailija
2/14 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri jossain podcastissa olivat ärtyneitä siitä, että heti joulun jälkeen tuli laskiaispullat myyntiin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulivat jo ennen joulua.

Vierailija
4/14 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi helpoimmista leivonnaisista tehdä itse. Etenkin, jos oikoo ja ostaa valmiit pakastepullat, jotka on helppo paistaa itse. Sitten vaan halkaisu ja väliin kermavaahtoa ja hilloa (tai mantelimassaa). Eli siis ei tarvitse olla riippuvainen sesongista.

Vierailija
5/14 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina lasten synttäreillä laskiaispullaa. Ikeasta hain joskus mantelimassaa.

Vierailija
6/14 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta saa pullaa ympäri vuoden. Pulla halki ja kermat mantelitöhnineen väliin. Näin olet valmistanut laskiaispullan.

Vierailija
7/14 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä luin joskus sellaista kirjaa kuin Yksityisetsivä Totte Svensson. Hän söi ympäri vuoden laskiaispullia. Silloin se tuntui aivan käsittämättömältä ajatukselta, samaa sarjaa kuin se että hän lenteli lentävällä matolla, mitä Totte siis myös teki.

Vierailija
8/14 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ootko ihan uusavuton kun moista kyselet? Ei mikään estä tekemästä niitä vaikka joka hemmetin päivä jos haluaa. Aineksia saa kaupasta ympäri vuoden.

Vierailija
9/14 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheen moni näsäviisas ehdottaa diy.

Tiedetään, mutta kun ei viitsi näpertää vaan haluaa valmista.

Vierailija
10/14 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneet kauppiaat lopettavat tarjonnan heti myyntihuipun mentyä, ei kannata 😖. Siirtyvät seuraavaan sesonkiin raapimaan huippuvoittoja, eli voiton maksimointia 🤑! Näin on myös joulu-, pääsiäis-, jne tavaroiden kohdalla!

Vierailija
11/14 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestori k kirjoitti:

Ahneet kauppiaat lopettavat tarjonnan heti myyntihuipun mentyä, ei kannata 😖. Siirtyvät seuraavaan sesonkiin raapimaan huippuvoittoja, eli voiton maksimointia 🤑! Näin on myös joulu-, pääsiäis-, jne tavaroiden kohdalla!

Typerä kommentti. Ahneudesta ei ole kyse vaan kysynnän ja tarjonnan laista. Eikä kaupoissa ole joka sesonkituotteelle säilytystiloja. Eikä esim. mämmi tee kauppaan juhannuksena ja joulukinkku pääsiäisenä.

Vierailija
12/14 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manteli ja kerma ei sovi yhteen. Marjat ja kerma sen sijaan sopii. Eli laskiaispullat hillolla kiitos.

Vierailija
13/14 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuusta maaliskuulle myyvät. Nythän laskiaistiistai on jo maaliskuun alussa.

Tein viikko sitten itse, kaupan valmiiseen pullaan. Oikeaa vispikermaa ja mantelimassaan ohenteeksi karvasmantelilikööriä. En enää ikinä osta valmista muovikermapullaa.

Vierailija
14/14 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kun itkisit sitä että leivän joutuu päällystämään itse. Osta kermavaahdot ja massat erikseen ja valmis pulla erikseen. Halkaise pulla ja täytä.