Mistä kukkakaupasta Helsingissä voisi saada ängelmiä ja masmaloita?
Vaimo täyttää 30 torstaina ja nämä ovat hänen mielikukkiaan. Mistä kukkakaupasta, mielellään pk-seudulla, näitä olisi saatavissa?
Kommentit (29)
Onko noi jotain Harry Potter -lajikkeita?
Eikö nuo ole luonnonkukkia?
Ei kukkapuodit semmoisia myy.
Et sitten ymmärtänyt kasvattaa itse, kun kerran tiesit vaimosi mieltymyksen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole oikein mitään paikkaa, missä kasvattaa, sillä eivät nuo avoimella parvekkeella laatikoissakaan oikein menestyne.
AP
Mitäs jos kukkien ostamisen sijaan veisitkin vaimon hatsapurille? Se on georgialainen juustoleipä. Hatsa tarkoittaa juustoa, ja puri leipää.
Aika suppea taitaa Suomessa kukkakauppojen valikoima olla. Osta ruusuja.
Vierailija kirjoitti:
Noinkohan olisivat näin helmikuussa vielä elossa?
Jostain puutarhoilta voisi kysyä. Niissä saattaa olla erilaisia pihalle istutettavia myynnissä. Leikkokukissa valikoima on huomattavasti suppeampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinkohan olisivat näin helmikuussa vielä elossa?
Rakastava aviomies olisi tietysti rakentanut kasvihuoneen kukkasille, niin että vaimo saisi lempikukkiaan ympäri vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Onko noi jotain Harry Potter -lajikkeita?
🤣 Kukkaihminen reps. Tämä oli oikeasti hyvä!
Saattaa olla, että leikkona voi noita vähän huonosti löytyä. Kannattaa aina kysyä kuitenkin, floristi voi keksiä jotain yhtä kivaa tilalle. En tunne pk-seudun paikkoja valitettavasti. Kukat ovat aina hyvä ajatus!
Veikkaan, että taitaa tulla vaimolle ängelmättömät ja masmalottomat synttärit.
Mene Tallinnaan. Siellä on kukkia joka lähtöön, eivätkä maksakaan juuri mitään.
Alku ja juuri myy kotimaisia siemeniä. Voitte kasvattaa yhdessä kesällä.
Sori vaan mut en nyt kyllä usko tähän alkuunkaan.
Soitin viiteen eri kukkakauppaan, joista neljässä ei puhelimeen vastannut myyjä edes tiennyt, mistä on kyse. Vähän huonolta alkaa näyttää. :/
AP
Aika käsittämätöntä, jos kukkakaupassa ei muka tiedetä ängelmää tai masmaloa. Floristejahan niissä on töissä ja kuvittelisi heidän jos jonkun tuntevan kukan kuin kukan.
Asperakuksia ja ängeslevää on ainakin Kallion imarteessa. Kysy sieltä.
Osta neilikoita ja harsokukkia, nehän on vähän saman näköisiä ainakin kaukaa katsottuna.
Vierailija kirjoitti:
Osta neilikoita ja harsokukkia, nehän on vähän saman näköisiä ainakin kaukaa katsottuna.
Ei ängelmiä ja masmaloita kyllä oikein millään korvaa.
Osaako kukaan auttaa? Missä olisi oikein hyvän valikoiman palveleva kukkakauppa? En jaksaisi alkaa tehdä soittokierrosta.
AP