Tyttären yökyläily
Olen 16-vuotias tyttö ja haluisin mennä kaverille yöksi(kaveri on poika) joka on jo 18 ja asuu yksin. Vanhempani eivät ole tavanneet poikaa kasvotusten koskaan mutta tuetää että käyn pojalla usein varsinkin nyt kesälomalla. Poika on tosi mukava ja hyvä kaverini ja kunnioittaa minua ja tahtoani. Haluisin kysyä teidän aikuisten ja vanhempien mielipidettä asiasta, päästäisittekö omaa tytörtänne yöksi ja jos miten esittäisin asian vanhemmilleni niin että he päästäisivät minut yöksi ?
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 08:42"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 08:33"]
Ihme yleistämistä että kaikki tuon ikäiset pojat haluaa vain seksiä. Kaverin poikaystävä oli 20 kun menetti poikuutensa ja uskokaa tai älkää - mahdollisuuksia tähän olis ollut vaikka kuinka monta jo aiemmin. Eikä ole mistään peräkammarinpojasta kyse, todellakaan. Halus vaan "säästellä".
[/quote]
Siinä olikin yksi niistä järkevistä. Nythän itse yleistät, että kun YKSI 20v poika oli neitsyt, niin kaikki muutkin.
Fakta nyt vaan on, että jo ihan hormonienkin takia n.15v ylöspäin pojilla on vain yksi asia mielessä. toteuttavatko ne halunsa milloin, on sitten eri asia.
[/quote]
En mielestäni sanonut, että kaikilla 20-vuotiailla on poikuus tallella. Kerroin vain esimerkin.
En päästäisi. Kun tyttö on päästetty yhdelle yöksi, ei voi kieltää seuraavaa ja sitä seuraavaa.
"Jo 18" - 18 ei ole mikään "jo".
"Kaveri" vai "kaveri"?
"Kunnioittaa mun tahtoa" - tämän viimeisimmän vuoksi en päästäisi. Kuulostat siltä, että sinun tahtosi kunnioittaminen on jokin meriitti, ei itsestäänselvyys niin kuin sen tulisi olla. Vielä kun puhut kaverisuhteesta on tämän korostaminen entistäkin oudompaa. Jos tuo on meriitti, niin mitä muuta annat kokemattomuuttasi lipua läpi sormien?
Päästäisin, mutta kun kerran itse olet noin epävarma, niin en tiedä kannattaako mennä.
Asuin tuon ikäisenä jo yksin, joten kyllä päästäisin..... Aika naurettavaa.
Verrattuna omaan ikääni se on mielestäni "jo 18"
Kaveri, ei mikään petikaveri
Kirjoitin juuri tuon kunnioituksen tähän koska yritin korostaa sitä miten hän ajattelee minua tahtoani(ylipäätänsä, en tarkoita mitään tiettyä asiaa) ja päätöksiäni
Miksi haluaisit mennä sinne yöksi?
Minä olen _poikaystäväni_ 18v luona monestikin yökylässä, eikä vanhemmat sitä yritä estää. Itse olen 16v. Mikä ongelma sinulla on, jos se on vaan kaveri?
Ihan sen takia että voitaisiin tehdä kaikkea kivaa esim pelata jotain ja katsoa leffaa jne mitä nyt yleensä kavereilla tehdään yökylässä
Pääsin ekaa kertaa pojalle yökylään yöksi kun olin pari kuukautta vajaa 18. Poika oli 16 :D
En itse ole epävarma vaan mua jännittää mitä vanhempani sanovat asiasta ja halusin tietää mitä mieltä muiden nuorten vanhemmat/aikuiset ovat asiasta yleensäkin
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:58"]Miksi haluaisit mennä sinne yöksi?
[/quote]
Villi veikkaus: haluaa lähteä dokaamaan ja sitten mennä tälle kundille yöksi, ettei jää kiinni vanhemmille.
Vanhempani tietävät että juon eli mulla ei ole mitää syytä mennä salaa dokaamaan
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 22:58"]Verrattuna omaan ikääni se on mielestäni "jo 18"
Kaveri, ei mikään petikaveri
Kirjoitin juuri tuon kunnioituksen tähän koska yritin korostaa sitä miten hän ajattelee minua tahtoani(ylipäätänsä, en tarkoita mitään tiettyä asiaa) ja päätöksiäni
[/quote]
Kunniotus jutut kuulostaa niin mamujen puheelta.
En päästäisi lastani yökylään ihmisen luo jota en ole koskaan edes tavannut.