Ukko narahti pettämisestä
Mies narahti pettämisestä, tämä toinen nainen laittoin minulle siitä viestiä syksyllä.Kysyin sen sata kertaa pettääkö ukko mua kesällä, ei myöntänyt edes pariterapeutille asiaa.Muutettiin sit asumuseroon loppukesästä ja sovittiin että hoidetaan meidän suhde kuntoon, kunnes nuo viestit sitten tuli tältä toiselta naiselta missä kerto että ukko pettäny sen kanssa kesästä asti.. yritettiin vielä kerran mutta samat valheet vaan jatkuivat mitä ihmeellisimmissä muodoissaan.. ei pysty normaaliin seksiin enää ikinä sun muuta paskaa. Äijä on blokannut kaikkialla ettei avioeroon liittyvää ositustakaan saatu eteenpäin vasta kuin tämän vuoden puolella.Mistä tollasia ameeboja oikein sikiää ?? Ite mokannu koko homman ja syyllistää minua asiasta .Hohhoijaa.
Kommentit (10)
Mistä tosiaan tuollaisia ameeboja oikein sikiää, jotka mahdollistaa tuollaisen käytöksen itseään kohtaan?
Tiedätkö miksi koirat nuolevat pallejaan?
Onneksi selvisi. Onneksi pääsit turvaan, etkä uskonut enää selityksiä. Suomessa elelee ameebalaji nimeltään pelimies.
Sanoppa sinä se, samaa ihmettelin itsekkin itestäni .
Minusta on ihanaa, kun on toinenkin nainen. Hoitaa ukkoa välillä.
Hyvä provo on lyhyt ja ytimekäs. Vähän vielä treeniä niin kyllä susta ihan hyvä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihanaa, kun on toinenkin nainen. Hoitaa ukkoa välillä.
Me olemme ulkoistaneet kokonaan meidän parisuhteen seksin. Ostetaan sitä siivous, autonhuolto, yms palveluitakin niin miksi tästä tehdään joku kynnys kysymys ja esim erotaan vain yhden kun yksi osa alue sakkaa? Eihän tuokaan pettäminen ollut mitenkään aloittajalta pois kun hän ei edes sitä huomannut.
Äärestä harva edes määrittelee niitä rajoja pettämiselle ja sitten tulee eroavaisuuksia kun ollaan eri mieltä pettettiinkö vai ei.
Heh, yksinkö se mies oli parisuhteessa?