Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leipäaddikti kysyy: mitä muuta esim. välipalaksi?

Vierailija
16.06.2015 |

Rakastan leipää, suolaisia piirakoita, sipsejä, pastaa ym hiilariruokaa. Huomaan kuitenkin että se selvästi saa mun pinnan kiristymään. Haluaisin opetella enimmistä hiilareista irti, mutta ajatus rahkasta ja ananaksesta ahistaa...
Auttakaa-neuvokaa-opastakaa!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smoothiet? Hedelmät? Marjat ja maustamaton jogurtti? Pähkinät? Tunnen tuskasi koska itse olen samanlainen..

Vierailija
2/9 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmiä, juustoa, leikkeleitä, salaattia, jugurttia, pähkinöitä, kasviksia. Ja kannattaa myös miettiä, onko ne välipalat yleensä aina edes tarpeellisia, jos syö kunnon monipuolisen ja täyttävän aterian. Monesti välipala on vain tapa ja mieliteko, ei välttämätön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 18:02"]

Rakastan leipää, suolaisia piirakoita, sipsejä, pastaa ym hiilariruokaa. Huomaan kuitenkin että se selvästi saa mun pinnan kiristymään. Haluaisin opetella enimmistä hiilareista irti, mutta ajatus rahkasta ja ananaksesta ahistaa... Auttakaa-neuvokaa-opastakaa!

[/quote]

Tuulipuvun vaihtoehdot: A) hemmetisti leipää B) rahkaa ja ananasta 

:D :D: D: D: D: D:D D:D:::D:::D:D:D::D:

Vierailija
4/9 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raejuustoa, rahkaa+hedelmää, pähkinöitä, kananmunaa, vihannekset.

T: entinen leipäaddikti.

Vierailija
5/9 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenoita, raejuustoa, kananmunia porkkanoita, tomaatteja ja kurkkua tai pala lenkkimakkaraa

Vierailija
6/9 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään välipaloja vaan kunnon ruokaa. Joka aterialla riittävästi proteiinia.

T: Fitness24/7

Vierailija
7/9 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 18:02"]

Rakastan leipää, suolaisia piirakoita, sipsejä, pastaa ym hiilariruokaa. Huomaan kuitenkin että se selvästi saa mun pinnan kiristymään. Haluaisin opetella enimmistä hiilareista irti, mutta ajatus rahkasta ja ananaksesta ahistaa... Auttakaa-neuvokaa-opastakaa!

[/quote]

Tuulipuvun vaihtoehdot: A) hemmetisti leipää B) rahkaa ja ananasta 

:D :D: D: D: D: D:D D:D:::D:::D:D:D::D:
[/quote] Oletko 15-v? :)

Vierailija
8/9 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla että vähän kärjistin tuossa rahka ja ananas -kohdassa...

Vierailija
9/9 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekin rakastan leipää. Sit todettiin keliakia, ja gluteenittomat leivät ei vaan natsaa yhtä hyvin kuin ruisleipä, jonka perään edelleen itken. Ainoa, mikä mulla toimii edes jonkinlaisena leipäkorvikkeena, on pähkinät. Naturel-sekoitusta syön. Aluksi pelkäsin, että ne lihottaa, mut eipä näytä noin käyneen. Päin vastoin, painon vahtiminen on ollut jopa helpompaa. Ennen söin vaikka välipalaksi pari leipää, mutta nyt rouskin sen tilalla noin kourallisen pähkinää ja siinä. Hyvää :)