Leipäaddikti kysyy: mitä muuta esim. välipalaksi?
Rakastan leipää, suolaisia piirakoita, sipsejä, pastaa ym hiilariruokaa. Huomaan kuitenkin että se selvästi saa mun pinnan kiristymään. Haluaisin opetella enimmistä hiilareista irti, mutta ajatus rahkasta ja ananaksesta ahistaa...
Auttakaa-neuvokaa-opastakaa!
Kommentit (9)
Hedelmiä, juustoa, leikkeleitä, salaattia, jugurttia, pähkinöitä, kasviksia. Ja kannattaa myös miettiä, onko ne välipalat yleensä aina edes tarpeellisia, jos syö kunnon monipuolisen ja täyttävän aterian. Monesti välipala on vain tapa ja mieliteko, ei välttämätön.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 18:02"]
Rakastan leipää, suolaisia piirakoita, sipsejä, pastaa ym hiilariruokaa. Huomaan kuitenkin että se selvästi saa mun pinnan kiristymään. Haluaisin opetella enimmistä hiilareista irti, mutta ajatus rahkasta ja ananaksesta ahistaa... Auttakaa-neuvokaa-opastakaa!
[/quote]
Tuulipuvun vaihtoehdot: A) hemmetisti leipää B) rahkaa ja ananasta
:D :D: D: D: D: D:D D:D:::D:::D:D:D::D:
Raejuustoa, rahkaa+hedelmää, pähkinöitä, kananmunaa, vihannekset.
T: entinen leipäaddikti.
Omenoita, raejuustoa, kananmunia porkkanoita, tomaatteja ja kurkkua tai pala lenkkimakkaraa
Ei mitään välipaloja vaan kunnon ruokaa. Joka aterialla riittävästi proteiinia.
T: Fitness24/7
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 18:02"]
Rakastan leipää, suolaisia piirakoita, sipsejä, pastaa ym hiilariruokaa. Huomaan kuitenkin että se selvästi saa mun pinnan kiristymään. Haluaisin opetella enimmistä hiilareista irti, mutta ajatus rahkasta ja ananaksesta ahistaa... Auttakaa-neuvokaa-opastakaa!
[/quote]
Tuulipuvun vaihtoehdot: A) hemmetisti leipää B) rahkaa ja ananasta
:D :D: D: D: D: D:D D:D:::D:::D:D:D::D:
[/quote] Oletko 15-v? :)
Itekin rakastan leipää. Sit todettiin keliakia, ja gluteenittomat leivät ei vaan natsaa yhtä hyvin kuin ruisleipä, jonka perään edelleen itken. Ainoa, mikä mulla toimii edes jonkinlaisena leipäkorvikkeena, on pähkinät. Naturel-sekoitusta syön. Aluksi pelkäsin, että ne lihottaa, mut eipä näytä noin käyneen. Päin vastoin, painon vahtiminen on ollut jopa helpompaa. Ennen söin vaikka välipalaksi pari leipää, mutta nyt rouskin sen tilalla noin kourallisen pähkinää ja siinä. Hyvää :)
Smoothiet? Hedelmät? Marjat ja maustamaton jogurtti? Pähkinät? Tunnen tuskasi koska itse olen samanlainen..