Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaustesti positiivinen KIERRON PÄIVÄ 16!

pullauunissaVol.3
07.02.2022 |

Onko mahdollista?

Siis plussasi testi aamulla, todella haalea mutta on näkyvä.

Kierto 33 pv, tänään vasta 16 pv.

Oon koronassa vielä kaiken lisäks, oikeestaan koko perhe ja eilen oksensin neljään otteeseen, josta johtuen tuli mieleen tehdä testikin. Muut ei oksentele.

Kuinka aikaisin muilla plussasi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että et ole ollut raskaana jo pitempään? menkat voi tulla normaalisti, vaikka olisi raskaana.

Vierailija
2/9 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot tullut raskaaksi jo edellisessä kierrossa ja väliin on tullut ns valemenkat. Ultrassa selviävät todelliset viikot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tullut raskaaksi edellisessä kierrossa ja menkat olleetkinkiinnitymisvuotoa tai sulla on ollut tosi varhainen ovulaatio.

Vierailija
4/9 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhaisella ovulaatiolla on mahdollista, että olisit tässä kierrossa tullut raskaaksi. Myös sellainen mahdollisuus on, että viime kierrossa on tullut varhainen keskenmeno ja näyttää siksi vielä plussaa. Selviää sillä, että plussa joko heikkenee (=keskenmeno) tai vahvistuu (=raskaus varhaisessa vaiheessa). Jos raskaus olisi alkanut jo edellisestä kierrosta, plussa/viiva olisi oikein selkeä eikä haalea.

Vierailija
5/9 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan tuossa vaiheessa mikään plussa näy. Ja jos olisi edellisestä kierrosta, niin pitäisi kyllä olla jo selkeä. Ettei vain olisi se viivan paikka...

Vierailija
6/9 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että et ole ollut raskaana jo pitempään? menkat voi tulla normaalisti, vaikka olisi raskaana.

Kyllä se testikin se ihan selkeä olisi, jos raskaana on pitempään ollut.

Vierailija
7/9 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tullut raskaaksi kp 3, tietääkseni mulla oli sitä ennen säännöllinen 28 päivän kierto.

Menkkojen alkamisen jälkeen kolmantena päivänä meillä oli suojaamatonta seksiä. Aamulla hetken harkitsin jälkiehkäisyn hakemista, mutta ajattelin, ettei raskaaksi tuleminen ole kierron puitteissa mahdollista/todennäköistä. Niin ja imetin lisäksi vielä silloin 6 kk ikäistä lastamme.

Aiemmissa raskauksissa olin todennut testeillä ovulaation n. 14. päivän kohdalle kierrosta.

No todennäköistä tai ei, tulin kuitenkin raskaaksi kuitenkin tuosta kp 3 päivän yhdynnästä.

Joko sullakin on jotenkin näin tai sitten olet tullut raskaaksi jo edellisestä kierrosta.

Vierailija
8/9 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, ekana tulee mieleen tehdä raskaustesti, kun on vatsataudissa. Uskoo ken tahtoo.

Vierailija
9/9 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se testikin se ihan selkeä olisi, jos raskaana on pitempään ollut.

Ei välttämättä. Itse plussasin haamun vasta 4 vkoa hedelmöittymisestä, selvän plussan 5 vkon kohdalla. Siinä vaiheessa olin jo oksennellut kauan ja rinnat eivät mahtuneet liiveihin.