Yle-Linna :naistenvankila
kiva kun mirkun vaatteet sensuroidaan ettei isukki ja äippä näe ilman omia vaatteita
Katso lähetysajat : Linna - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2711)
Vierailija kirjoitti:
Lilja the säälittävä vanhusten tappaja, ei paljon ala-arvoisempaa voi ollakaan kun tehdä puolustuskyvyttömille pahaa. Kehitysvammainen oli toinen ja toinen vanhus. Huhhei ja niin ne muut akat vankilassa vaan kikattaa.
Tämäkö sytytti sen palon jossa kuoli sen mummo ja invalidi setä?
Uusi kausi alkaa 1.2. Areenassa. Lilja taitaa olla tälläkin kaudella mukana.
Mitäköhän Lindalle kuuluu? Toivottavasti hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Uusi kausi alkaa 1.2. Areenassa. Lilja taitaa olla tälläkin kaudella mukana.
Jes!!!!
Janessa oli jotain hyytävää ja laskelmoivaa,tuntui että vain esitti herttaista mummelia.
Tiina oli jotenkin suloinen höpsö vaikka pistää vihaksi ajatella,että oma lapsi kuoli kun ei välittänyt yhtään.
Lilja oli hemmetin ärsyttävä,tuntui pitävän itseään paikan boss bitchinä ja sitten se röökin vetäminen ennen dialyysia!
Se yks naisista oli ihan psykopaatti.
Puhelimessakin sanoi "sut pitäs hakata kunnolla" jollekkin läheiselleen.
Muut reppanoita...
Vierailija kirjoitti:
Se australialainen oli kiva.
Kiva? Minusta vaikutti laskelmoivalta psykopaatilta. En haluaisi olla samassa tilassa hänen kanssaan.
2. kauden havaintoja:
Mona muistutti hyvin paljon ykköskauden Janea, kummatkin iäkkäitä ja "herttaisia" aussimummoja, jotka on "huijattu" mukaan huumeiden salakuljetukseen ja he itse ovat "uhreja". Todellisuudessa hyvinkin kylmiä ja laskelmoivia eukkoja, joiden manipuloinnin uhriksi ei kukaan haluaisi.
Lilja oli aivan yhtä narsistinen ja kusipäinen kuin ykköskaudella, ei ole minkäänlaista kehitystä tapahtunut hänellä. Hän puhuu paljon ristiin; toisessa kohtaa haukkuu asioita ja valittaa, kun taas toisessa kohtaa sanoi, ettei ole mitään valittamista. Itseään täynnä oleva ja vaarallinen akka, jota ei missään nimessä tulisi päästää koskaan ihmisten ilmoille.
Lisäksi olen tämän dokumenttisarjan ja muutenkin tämän päivän median myötä miettinyt, että miksi aina puhutaan pelkästään rikoksentekijän oikeuksista ja kuntoutuksesta? Missään ei koskaan puhuta sanallakaan rikoksen uhrin oikeuksista tai kuntoutuksesta, vaan heidät jätetään oman onnensa nojaan, mikäli ovat edes hengissä. Suomessa on muutenkin tapana syyllistää rikoksen uhria, itse hän on kohtalonsa tavalla tai toisella aiheuttanut. Rikoksentekijä puolestaan taas on viaton olosuhteiden uhri, jota tulee paapoa valtion piikkiin lepokodissa samalla, kun uhri makaa haudassa tai mielisairaalassa työkyvyttömänä.
Kuvottavaa touhua.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi olen tämän dokumenttisarjan ja muutenkin tämän päivän median myötä miettinyt, että miksi aina puhutaan pelkästään rikoksentekijän oikeuksista ja kuntoutuksesta? Missään ei koskaan puhuta sanallakaan rikoksen uhrin oikeuksista tai kuntoutuksesta, vaan heidät jätetään oman onnensa nojaan, mikäli ovat edes hengissä. Suomessa on muutenkin tapana syyllistää rikoksen uhria, itse hän on kohtalonsa tavalla tai toisella aiheuttanut. Rikoksentekijä puolestaan taas on viaton olosuhteiden uhri, jota tulee paapoa valtion piikkiin lepokodissa samalla, kun uhri makaa haudassa tai mielisairaalassa työkyvyttömänä.
Kuvottavaa touhua.
Kyllä! Olen 110% samaa mieltä kanssasi. Suomi on varmasti maailman ainoa maa, jossa rikollinen on uhri ja uhrista tehdään lähes rikollinen. Miettivät varmaan päät savuten miten saataisiin rikoksien uhritkin istumaan linnaan ja miettimään mitä ovat antaneet tehdä itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Kuvottavaa touhua.
Tämän ohjelman aiheena kuitenkin on esitellä näiden rangaistusta suorittavien elämää linnassa. Uhrien asioita käsittelevät ohjelmat on sitten erikseen.
Tämän ohjelman tarkoituksena on lähinnä mainostaa Suomen hulppeita vankiloita. Liljakin oli marraskuussa 2017 googlannut tietoa Hämeenlinnan naisvankilasta, ennen kuin murhasi vanhan isoäitinsä ja cp-vammaisen setänsä sytyttämällä talon palamaan. Tiesi pääsevänsä täyshoitoon valtion piikkiin!
Mielenkiintoinen ohjelma kaiken kaikkiaan. Tuo vaaleahiuksinen metsätöitä tekevä vanki vaikutti kyllä jotenkin fiksuimmalta tähän mennessä. Minkähän rikoksen tehnyt? nimi meni ohi.
Hirveän paljon selittelyä, uhriutumista ja vaatimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen ohjelma kaiken kaikkiaan. Tuo vaaleahiuksinen metsätöitä tekevä vanki vaikutti kyllä jotenkin fiksuimmalta tähän mennessä. Minkähän rikoksen tehnyt? nimi meni ohi.
Eve on nimi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eve on nimi
Itse mietin samaa. Eve vaikutti fiksulta ja älykkäältä nuorelta naiselta, jonka sosiaalista kanssakäymistä vaikeuttaa Aspergerin oireyhtymä. Tuomittiin väkivaltarikoksista 3v ja 7kk vankeuteen. Törkeä pahoinpitely tai useampikin? Toivottavasti hän saa elämänsä järjestykseen!
Minkä rikoksen Krista on tehnyt? Meni täysin ohi. Vaikuttaa aika hankalalta persoonalta
Vierailija kirjoitti:
Minkä rikoksen Krista on tehnyt? Meni täysin ohi. Vaikuttaa aika hankalalta persoonalta
Jotain huijauksia,ei siis ole väkivaltarikollinen.