Sain potkut.t.ammattivalittaja
Täytyy vissiin lähteä toiselle puolelle suomea töihin.
Kommentit (53)
justhan sä sait yhdet potkut, aloitit eilen (?) uudessa paikassa ja nyt jo tuli uudet fudut? Mahdat olla korvaamaton puhelinmyyjä!
Siis oliko nämä sulle nyt jo kolmannet potkut tänä kesänä?
Yllätys yllätys.
Joo, ihan varmaan lähdetkin toiselle puolelle Suomea töihin. Salli mun nauraa.
Mitä? Toissa viikolla sait potkut ekasta paikasta ja viime viikolla seuraavasta. Missä välissä sä ehdit sen kolmannen paikan hommata ja oikeastiko sait kenkää sieltäkin??
Eli nyt olet pelkkä amatöörivalittaja.
Harmi, pahoittelen. Mutta oikeasti: jos olet nyt saanut potkut kolmesta puhelinmyyntipaikasta peräkkäin, eikö se kerro jotain. Tosiaanko ajattelet, että vaihtamalla paikkakuntaa työ sujuisi jostain syystä paremmin?
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 12:48"]
Yllätys yllätys.
Joo, ihan varmaan lähdetkin toiselle puolelle Suomea töihin. Salli mun nauraa.
[/quote] Kyllä kähden. Miksi viitsisin tänne jäädä?ap
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 12:53"]
Harmi, pahoittelen. Mutta oikeasti: jos olet nyt saanut potkut kolmesta puhelinmyyntipaikasta peräkkäin, eikö se kerro jotain. Tosiaanko ajattelet, että vaihtamalla paikkakuntaa työ sujuisi jostain syystä paremmin?
[/quote] Vaihtamalla paikkakuntaa haen jotain muuta työtä tai voinhan mä alkaa vaikka ajankuluksi täällä ryyppäämään.ap
Sori nyt, en mitenkään halua lannistaa, mutta just eilen sä kerroit, että sulla ei ole osaamista muuhun työhön.
aika vitut outo tyyppi täytyy olla saadakseen kolmet potkut lyhyen ajan sisällä.
Ehkäpä sun vaan luovutettava ja jäätävä kotiin loisimaan, tuskin mistään saat pysyvää paikkaa.
Helvietin noloa olisi kyllä minun mielestäni vielä "kehuskella" jatkuvilla potkuillaan.
Ap, surku juttu ja varmasti harmittaa. Mutta yritä ajatella asian valoisaa puolta: nyt sulla on vapaa kesä eikä pojan tarvitse olla koko kesää pitkiä päiviä hoidossa. Voitte hommailla jotain kivaa yhdessä.
Osasin tämän ennustaa. Pitihän ammattivalittajan saagaan saada jatkoa. Mitä siitä olisikaan tullut, jos olisit päässyt töihin ja oikeasti tienannut jotain. Ei enää mitään trollattavaa jäljellä.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 12:56"]
aika vitut outo tyyppi täytyy olla saadakseen kolmet potkut lyhyen ajan sisällä. Ehkäpä sun vaan luovutettava ja jäätävä kotiin loisimaan, tuskin mistään saat pysyvää paikkaa. Helvietin noloa olisi kyllä minun mielestäni vielä "kehuskella" jatkuvilla potkuillaan.
[/quote] Ja vielä puhelinmynnistä. Siellä nimittäin on vaikka minkälaista säätäjää.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 12:58"]
Ap, surku juttu ja varmasti harmittaa. Mutta yritä ajatella asian valoisaa puolta: nyt sulla on vapaa kesä eikä pojan tarvitse olla koko kesää pitkiä päiviä hoidossa. Voitte hommailla jotain kivaa yhdessä.
[/quote] Miksi ottaisin lapsen pois hoidosta? haen koko ajan töitä ja mitäpä se mun kanssa täällä kotona tekisi.ap
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:08"]
Minkä alan töitä haet?
[/quote]
Nykyään haen ihan minkä alan vaan.ap
Hyvä homma. Siivousalan paikkoja on aika hyvin tarjolla ja erityisesti kesällä, tsekkaa vaikka mol.fi. Myös feissaajia haetaan jatkuvasti. Puutarhoihin ja mansikkatiloille on kesällä myös kova kysyntä.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:17"]
Hyvä homma. Siivousalan paikkoja on aika hyvin tarjolla ja erityisesti kesällä, tsekkaa vaikka mol.fi. Myös feissaajia haetaan jatkuvasti. Puutarhoihin ja mansikkatiloille on kesällä myös kova kysyntä.
[/quote] Ehkä päivän pystyn noita tekemään mutta voihan sitä yrittää.ap
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:15"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:09"]
Mihin entinen miehesi kuoli? Voisitko harkita yksityisyrittäjyyttä tai auttelemista miehesi firmassa?
[/quote] Krooninen polyradikuliitti, ms-tauti ja lopuksi tuli keuhkokuume plus verenmyrkytys. Voin autella miehen firmassa mutta ei hän palkaa pysty/halua maksaa.ap
[/quote]
Etkös sä itse joskus ihmetellyt täällä palstalla, että mitä vikaa on työmarkkituella työllistämisessä? Nythän sulla olisi elämäsi tilaisuus mennä miehesi firmaan työllistettynä, eikä se maksaisi sun miehelle mitään. Vai onko niin, että se on sopiva järjestely sulle mutta ei muille?