Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi huono-olo ei helpota?!

Vierailija
16.06.2015 |

Mulla on ollu jo lauantaista asti ja myös maha on sekasin. Miks tää ei helpota? Aattelin et tänää alan väkisin taas normaaliin elämään. Ei mulla jaksamisessa ole mitään, mutta tee mieli syödä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on nyt varmaan se kausiinfluenssa..mulle tuli se kuukausi sitten vasta ja olo oli just tollanen..veto pois ja huono oksettava ja paska olo..ruoka ei maittanu..flunssa oireeet tuli ihan eri aikaan ja lihaksiakin särki..

Meillä oli myös muilla perh. jäsenillä samalla lailla.

Tai sitten oot paksuna..;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs haluat vatsan todella hyvään kuntoon ja vatsakivun pois ja hyvän olon..jos toi johtuukin vaikka stressistä hae netistä sitä saksalaisen firman tuottamaa aloe vera nestettä..en muista nimeä.Sitä saa kampaamoista yleensä.Hoidin sillä helikobakteerin pois vatsasta ja muutoinkin on puolen vuoden kuurin jälkeen ollut vatsavaivaton!!

Vierailija
4/4 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aiheutti stressi tuollaista. Olin tosi väsynyt ja veto pois. Koko aika oli jotenki huono olo. Maha toimi ihan miten sattui eikä ruokakaan maistunut oikein. Lepoa, rentouttavaa tekemistä, asioiden järjestelyä paperille, että saa pois mielestä yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi