Onko teillä kotona WC-raikastin?
Ostin eilen ensimmäisen oman WC-raikastimen. WC-kukka Omenan!
Kommentit (24)
Kalliiksi tulee putkiremppa tuon takia
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 07:54"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 06:32"]
[/quote]Ei ole eikä tule, sillä joka kodissa, missä on raikastin, niin koko koti haisee vessalta.
[/quote]
Hyi. Otan tämän omenaraikastimen nyt pois. Koko kämppä haisi, kun heräsin. Ei enää WC-raikastimia. AP
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 07:54"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 06:32"]
[/quote]Ei ole eikä tule, sillä joka kodissa, missä on raikastin, niin koko koti haisee vessalta.
[/quote]
Hyi. Otan tämän omenaraikastimen nyt pois. Koko kämppä haisi, kun heräsin. Ei enää WC-raikastimia. AP
[/quote]
Voimia!
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:35"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 07:54"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 06:32"]
[/quote]
[/quote]
Voimia!
[/quote]
Joo, ihan samaa täältä, hengessä mukana!
Ei oo. En tajua mihin sitä tarvitaan. Pesen vessan päivittäin (3 poikaa 3-8v, pissaa usein reunuksilla)..
Hyi, nehän ovat haitallisia kemikaaleja.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 06:32"]
Alkaa pää särkeä niistä. Aivan liian voimakkaita hajuja.
Ei. Yritän välttää keinotekoisia tuoksuja ym aineita. Enkä edes ymmärrä mihin sitä tarvitaan. Kun vessan pesee säännöllisesti, se ei haise.
No ei todellakaan ole vessanraikastimia. Meillä osataan pestä pönttö sen verran usein että ei haise. Ja sitä paitsi niiden haju on aina niin voimakas että tulee päänsärky.
Ei. Minun kakkani tuoksuu varsin raikkaalta.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 06:34"]
Ei. Minun kakkani tuoksuu varsin raikkaalta.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 06:38"]Hyi ne kerää pissaa. Haisevat.
[/quote]
Mihin asentoon kiinnität raikastimesi? Losotatko suoraan taakse, ylös ja sivulle? Minun omenaiseni tuoksuu kyllä raikkaalta pissinkin jälkeen.
Kyläpaikoissa kusen aina noihin raikastimiin. Kiva tähdätä :) T: Mies
On, spray, aika akrobaatti saa olla etta siihen sumuun osuu.
Yäk, ei ole. Eivät ne mitään raikasta, kakanhaju vain sekoittuu keinohajuun. Mun on vaikeaa ymmärtää tuotakin rahanreikää.