XL miehuus saunassa
Uusi asukas tuli tänään taloyhtiön saunaan väärällä vuorolla, eikä heti huomannut meitä. Vaimolla meni pasmat sekaisin, näki valtavan kokoisen Peeniksen. Koen jääväni tällä 15 sentin nysälläni niin pieneen asemaan.
Kommentit (14)
Sekasaunassa naiset huokailevat penikseni nähdessään.
Kato Asko moi👋🏻 Oliko kaikki peniksen kokoon liittyvät postaukset hävinneet johonkin, kun piti uus perustaa? Mut hienoo hei! Kyllä sä varmaan tätäkin saat ihan yksin ylläpitää.
Mikä on XL?
XXL:n kyllä tiedän, mutta XL?
Taas se sama tollo, joka ei ymmärrä, ettei veltosta peniksestä voi päätellä erektiossa olevan peniksen mittoja. Vai oliko sillä naapurilla ase tanassa saunassa?
Velttona 21cm kirjoitti:
Sekasaunassa naiset huokailevat penikseni nähdessään.
Ja sitten heräsit päiväuniltasi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on XL?
XXL:n kyllä tiedän, mutta XL?
Et sitten ole koskaan käynyt vaatekaupassa?
XS
S
M
L
XL
XXL
3XL
4XL
5XL
6XL
Vierailija kirjoitti:
Taas se sama tollo, joka ei ymmärrä, ettei veltosta peniksestä voi päätellä erektiossa olevan peniksen mittoja. Vai oliko sillä naapurilla ase tanassa saunassa?
Jos hänellä on apinoilta tuttu luu, eikä paisuvais lihasta ja siksi ei ymmärrä asiaa.
16v ja kulli 22cm.
Oon tosi tyytyväinen mittaan.
Kesällä mökin sekasaunassa nöyryytän pienillä varustettuja häviäjiä 🙄
Asko ei se sun nysä kasva, vaikka täällä kehut kuinka isoja kaluja.
Yritä reilusti olla tyytyväinen itseesi.
Yläasteella rinnakkaisluokalla, jonka kanssa meillä oli yhteinen liikka, oli yksi minua varmaan 20 cm lyhyempi poika jolla oli jo siihen aikaan kunnon jalkojen välissä heiluva meisseli. Kyllä kaikki sen varmasti näki ja kateellisena silmäkulmasta katseli.
Tämä siis löysänä tietenkin. Olisi saanut ikuisen homonleiman jos siellä olisi jollain seissyt. En tiedä millainen se oli erektiossa, mutta löysänäkin pitempi kun minulla seisokissa.
Noin 23 senttiä kirjoitti:
Kesällä mökin sekasaunassa nöyryytän pienillä varustettuja häviäjiä 🙄
Itse tykkään nöyryyttää noita jättimelan omaavia sillä että omaan mielettömän kauniin vaimon ja saavat vain haaveilla sellaisesta.
Oliko seisokki päällä?