Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin "kuuluu" alkaa käyttämään anti age-voiteita?

Vierailija
15.06.2015 |

Olen 32-vuotias, ihoni on sileä ja nuorekas vielä ja haluaisin pitää siitä huolta, eli tasoittaa väriä, kosteuttaa ja taistella ikääntymisen merkkejä vastaan jos vaan mahdollista. :) Ihoni on herkkä, kuivahko eikä kestä aurinkoa/tuulta/pakkasta. olen käyttänyt apteekin kosmetiikkaa, mm. avenea ja vichyä, kosteuttavia kasvovoiteita, mutta mietinkin että pitäisikö jo ajoissa siirtyä anti age-osastolle?

Ps. toivoisin ihan vaan vastauksia, eli ei tarvitse kertoa erikseen, jos ei käytä mitään anti age-voiteita ja on silti rypytön 5-kymppisenä. Uskon kyllä että näitäkin varmaan on. Itse vaan saan mielihyvää ja nautintoa kosmetiikasta ja kauneudenhoidosta. :)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 01:00"]

Fakta on, että voiteilla ei saa ihoa paremmaksi, korkeintaan saa jossain määrin säilytettyä nykyisen kunnon. Siksi ihmettelen ihmisiä, jotka odottavat niiden ryppyjen ilmestymistä ennen kuin alkavat hoitaa ihoaan. Itse olen 32-vuotias (kuten AP:kin), käytän aurinkosuojaa vuoden jokaisena päivänä, BHA-happoa aamuisin ja retinolia iltaisin. Silmänympärysgeeliä/-voidetta olen käyttänyt yhtä kauan kuin silmämeikkiäkin, eli n. 15-vuotiaasta. En pelkää ryppyjä, niitä varmasti tulee, mutta pidän ihostani parasta mahdollista huolta joka tapauksessa. Ei siitä haittaakaan ole.

AP:tä kehottaisin tutkimaan, mitkä tuotteet niitä ikääntymisen merkkejä oikeasti vähentävät. Oikeastaan koskaan niitä eivät nimittäin ole varsinaiset anti-age-voiteet vaan seerumit, hapot ja antioksidantit. Aurinkosuojan lisäksi. Nyrkkisääntönä voi pitää sitä, että mitään purkkiin pakattua ei kannata ostaa (tuote on epästabiili, vaikuttavat aineet hajoavat niin äkkiä ettei niistä ole hyötyä).

[/quote]

Hei! Kertoisitko lisää tuosta retinolista ja bha-haposta, joita käytät? Minulla on sama tilanne kuin sulle, että iho on hyvä vielä ja olen sitä hoitanut aina hyvin ja ikääkin saman verran. En myöskään pelkää ryppyjä mutta saan mielihyvää ihonhoidosta ja haluan pitää mahdollisimman hyvää huolta ihostani :) t.ap

Vierailija
2/19 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44. enkä käytä mitään ikääntyvän ihon voiteita. Käytän rasvana hyvää apteekin perusvoidetta, riittävän rasvaista. Iho on hyvä ja ikäisekseni sileä. Enemmän geeneillä on vaikutusta kuin humpuukivoiteilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin käyttämään 23-vuotiaana. Nyt olen 30, iho on todella hyvässä kunnossa. En tosin tiedä miltä näyttäisin jos en olisi hoitanut ihoani hyvin. Kunnon aurinkosuoja on paras ikääntymisen ehkäisijä :)

Vierailija
4/19 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus luin jostain että 20-vuotiaana pitäisi jo aloittaa. En tiedä kuka tämän on keksinyt ja mistä.. :D

Vierailija
5/19 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:27"]

Olen 44. enkä käytä mitään ikääntyvän ihon voiteita. Käytän rasvana hyvää apteekin perusvoidetta, riittävän rasvaista. Iho on hyvä ja ikäisekseni sileä. Enemmän geeneillä on vaikutusta kuin humpuukivoiteilla.

[/quote]

miksi edes vastasit tähän kun ap nimen omaan kirjoitti ettei tarvitse noita vastauksia vaan ainoastaa vastauksen kysymykseen. *huoh* nopealla googlauksella tuli samanlaisi ketjuja, joita ei jaksanut lukea kun nämä rypyttömät viiskymppiset pirkka-rasvaa käyttävät valtasivat ne heti. mutta mielenkiinnosta jään katsomaan minäkin tulisko vastausta. tiedän tunteen kun nauttii kosmetiikasta.

Vierailija
6/19 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös suurin osa noista niin sanotuista ryppyvoiteista nimenomaan toimi niin, että se iho alkaa näyttää ryppyisemmältä ilman niitä? Saavat siis aikaan turvotuksen, joka silottaa ryppyjä, mutta vaikutuksen kadottua iho näyttää ryppyisemmältä kuin jos olisi koskaan edes kyseisen kaltaista voidetta käyttänyt.

Vierailija
7/19 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:25"]Olen 32-vuotias, ihoni on sileä ja nuorekas vielä ja haluaisin pitää siitä huolta, eli tasoittaa väriä, kosteuttaa ja taistella ikääntymisen merkkejä vastaan jos vaan mahdollista. :) Ihoni on herkkä, kuivahko eikä kestä aurinkoa/tuulta/pakkasta. olen käyttänyt apteekin kosmetiikkaa, mm. avenea ja vichyä, kosteuttavia kasvovoiteita, mutta mietinkin että pitäisikö jo ajoissa siirtyä anti age-osastolle?

Ps. toivoisin ihan vaan vastauksia, eli ei tarvitse kertoa erikseen, jos ei käytä mitään anti age-voiteita ja on silti rypytön 5-kymppisenä. Uskon kyllä että näitäkin varmaan on. Itse vaan saan mielihyvää ja nautintoa kosmetiikasta ja kauneudenhoidosta. :)
[/quote]

Ei koskaan. Etkö ole tosiaan tietoinen noista mössöistä? Kyllä ravinteikkast ja laadukkaat luonnonkosm.tuott. tuottaa mielihyvää ja nautintoa monin verroin enempi, kuin antiagee

Vierailija
8/19 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:32"]

Joskus luin jostain että 20-vuotiaana pitäisi jo aloittaa. En tiedä kuka tämän on keksinyt ja mistä.. :D

[/quote]

Mainostajat. Sekä muotilehtien toimittajat, jotka ovat saaneet pientä hyötyä siitä että mainostavat ohimennen kolumneissaan tai lehtijutuissaan tuotteita.

Vierailija
9/19 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:33"]

Eikös suurin osa noista niin sanotuista ryppyvoiteista nimenomaan toimi niin, että se iho alkaa näyttää ryppyisemmältä ilman niitä? Saavat siis aikaan turvotuksen, joka silottaa ryppyjä, mutta vaikutuksen kadottua iho näyttää ryppyisemmältä kuin jos olisi koskaan edes kyseisen kaltaista voidetta käyttänyt.

[/quote]

tuskin ihan noin menee. ei se nyt niin paljon ihoa turvota joku tavallinen voide. Enemmän vaikka liian suolainen ruoka naamaa turvottaa aamulla puhumattakaan allergisista silmistä.

Vierailija
10/19 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:32"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:27"]

[/quote]

miksi edes vastasit tähän kun ap nimen omaan kirjoitti ettei tarvitse noita vastauksia vaan ainoastaa vastauksen kysymykseen. *huoh* nopealla googlauksella tuli samanlaisi ketjuja, joita ei jaksanut lukea kun nämä rypyttömät viiskymppiset pirkka-rasvaa käyttävät valtasivat ne heti. mutta mielenkiinnosta jään katsomaan minäkin tulisko vastausta. tiedän tunteen kun nauttii kosmetiikasta.

[/quote]

Ai, mä en ole rypytön joten vastasin. Mutta kukapa 44v. ei olisi jo ryppyjä saanut. Jos ap haluaa sileän ihon kuin vauvan peppu, niin käykööt kiristämässä nahkaa. Tosiasia on, että iän myötä iho veltostuu, tulee ryppyjä ja muita "oireita". Ei siinä auta pirkat ja muut rasvat. Jos nyt jotain haluaa tehdä niin kannattaa syödä hyvää rasvaa, jättää tupakka ja alkoholi ja liika aurinko.

2.

Vierailija
11/19 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä anti-age-voiteilla tarkoittaa. Tehokkain voide on ehdottomasti aurinkosuoja, jota kannattaa käyttää lapi elämän.

Vierailija
12/19 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:34"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:25"]Olen 32-vuotias, ihoni on sileä ja nuorekas vielä ja haluaisin pitää siitä huolta, eli tasoittaa väriä, kosteuttaa ja taistella ikääntymisen merkkejä vastaan jos vaan mahdollista. :) Ihoni on herkkä, kuivahko eikä kestä aurinkoa/tuulta/pakkasta. olen käyttänyt apteekin kosmetiikkaa, mm. avenea ja vichyä, kosteuttavia kasvovoiteita, mutta mietinkin että pitäisikö jo ajoissa siirtyä anti age-osastolle?   Ps. toivoisin ihan vaan vastauksia, eli ei tarvitse kertoa erikseen, jos ei käytä mitään anti age-voiteita ja on silti rypytön 5-kymppisenä. Uskon kyllä että näitäkin varmaan on. Itse vaan saan mielihyvää ja nautintoa kosmetiikasta ja kauneudenhoidosta. :) [/quote] Ei koskaan. Etkö ole tosiaan tietoinen noista mössöistä? Kyllä ravinteikkast ja laadukkaat luonnonkosm.tuott. tuottaa mielihyvää ja nautintoa monin verroin enempi, kuin antiagee

[/quote]

apua, kemikaali-hullu valtasi tämän keskustelun! oisit nostellut niitä omiasi vaan.

Vierailija
13/19 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun itseltä alkaa siltä tuntua. Mä käytän rasvaisen ihon tuotteita.

45v.

Vierailija
14/19 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin just käyttää vauvojen pymppyrasvaa nassuun (pakko oli kirjottaa nassuun), häh häh hää. luonnonrasvapohjassa kehäkukka ja sinkki, saa röpölät lähteä. Ja oon vähän alle 50. Ihan passeli tuote tähän ikään. suojaa sekä parantaa, ohuelti laitettava

Vierailija
15/19 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:35"]

[/quote]

tuskin ihan noin menee. ei se nyt niin paljon ihoa turvota joku tavallinen voide. Enemmän vaikka liian suolainen ruoka naamaa turvottaa aamulla puhumattakaan allergisista silmistä.

[/quote]

En minä mistään pöhötyksestä puhunut hyvänen aika :D. Aina pitää liioitella, kun ei haluta ymmärtää. Monilla ryppyvoiteilla on sama ilmiö kuin esim. huulirasvasyndroomassa: siitä jää riippuvaiseksi, eikä ihon oma kosteudenylläpitojärjestelmä enää toimi. Pieni turvottaminen näennäisesti silottaa juoteita (tämä täyttävä ja silottava vaikutus on jopa mainittu toisinaan tuotekuvauksissa, se ei ole minun keksintöni, vaikka mainostajat eivät ehkä halua käyttää sanaa turvotus negatiivisen kaiun vuoksi) hetkellisesti. Ikävä kyllä vaikutus on hetkellinen ja vaikutuksen lakkaamisen jälkeen näyttää ryppyisemmältä kuin aiemmin.

Vierailija
16/19 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:34"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:25"]Olen 32-vuotias, ihoni on sileä ja nuorekas vielä ja haluaisin pitää siitä huolta, eli tasoittaa väriä, kosteuttaa ja taistella ikääntymisen merkkejä vastaan jos vaan mahdollista. :) Ihoni on herkkä, kuivahko eikä kestä aurinkoa/tuulta/pakkasta. olen käyttänyt apteekin kosmetiikkaa, mm. avenea ja vichyä, kosteuttavia kasvovoiteita, mutta mietinkin että pitäisikö jo ajoissa siirtyä anti age-osastolle?   Ps. toivoisin ihan vaan vastauksia, eli ei tarvitse kertoa erikseen, jos ei käytä mitään anti age-voiteita ja on silti rypytön 5-kymppisenä. Uskon kyllä että näitäkin varmaan on. Itse vaan saan mielihyvää ja nautintoa kosmetiikasta ja kauneudenhoidosta. :) [/quote] Ei koskaan. Etkö ole tosiaan tietoinen noista mössöistä? Kyllä ravinteikkast ja laadukkaat luonnonkosm.tuott. tuottaa mielihyvää ja nautintoa monin verroin enempi, kuin antiagee

[/quote]

apua, kemikaali-hullu valtasi tämän keskustelun! oisit nostellut niitä omiasi vaan.
[/quote]

Herkkä, kuivahko ja miyä muuta, siihen kun tunget silikonit, akrylaatit sun muut, niin voin sanoa että herkkyys pysyy ja paranoo. Opettele ensin vaikka mineraaliöljyn ja luonnonöljyn erot.

Vierailija
17/19 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:47"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 23:35"]

[/quote]

[/quote]

En minä mistään pöhötyksestä puhunut hyvänen aika :D. Aina pitää liioitella, kun ei haluta ymmärtää. Monilla ryppyvoiteilla on sama ilmiö kuin esim. huulirasvasyndroomassa: siitä jää riippuvaiseksi, eikä ihon oma kosteudenylläpitojärjestelmä enää toimi. Pieni turvottaminen näennäisesti silottaa juoteita (tämä täyttävä ja silottava vaikutus on jopa mainittu toisinaan tuotekuvauksissa, se ei ole minun keksintöni, vaikka mainostajat eivät ehkä halua käyttää sanaa turvotus negatiivisen kaiun vuoksi) hetkellisesti. Ikävä kyllä vaikutus on hetkellinen ja vaikutuksen lakkaamisen jälkeen näyttää ryppyisemmältä kuin aiemmin.

[/quote]

no se "pöhötys" (voi tulla esim kortisonikuuristakin) myös silottaa rypyt, eli toimii tavallaan samoin kuin se turvottava voide mutta 1000x kovemmin. joten ihan samalla tavalla sen pitäisi rypistyttää ihmistä kun pöhötys laskee.

Vierailija
18/19 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta on, että voiteilla ei saa ihoa paremmaksi, korkeintaan saa jossain määrin säilytettyä nykyisen kunnon. Siksi ihmettelen ihmisiä, jotka odottavat niiden ryppyjen ilmestymistä ennen kuin alkavat hoitaa ihoaan. Itse olen 32-vuotias (kuten AP:kin), käytän aurinkosuojaa vuoden jokaisena päivänä, BHA-happoa aamuisin ja retinolia iltaisin. Silmänympärysgeeliä/-voidetta olen käyttänyt yhtä kauan kuin silmämeikkiäkin, eli n. 15-vuotiaasta. En pelkää ryppyjä, niitä varmasti tulee, mutta pidän ihostani parasta mahdollista huolta joka tapauksessa. Ei siitä haittaakaan ole.

AP:tä kehottaisin tutkimaan, mitkä tuotteet niitä ikääntymisen merkkejä oikeasti vähentävät. Oikeastaan koskaan niitä eivät nimittäin ole varsinaiset anti-age-voiteet vaan seerumit, hapot ja antioksidantit. Aurinkosuojan lisäksi. Nyrkkisääntönä voi pitää sitä, että mitään purkkiin pakattua ei kannata ostaa (tuote on epästabiili, vaikuttavat aineet hajoavat niin äkkiä ettei niistä ole hyötyä).

Vierailija
19/19 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitiösi hanasta saa sisäisesti nautittavaa anti-age voidetta, mitä suosittelen käyttämään litroittain joka päivä. Aloita tapa varhaisessa iässä ja iho kiittää.