Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskipitkä Ruotsi

Vierailija
06.02.2022 |

Kirjoitan keskipitkän Ruotsin, koska en halua kirjoittaa matematiikkaa. Mä en tajua mitään umpiruotsin puheesta ja kokeessa on kuullut ymmärtäminen. Mitä voi muutamassa viikossa tehdä? Olen aikuisopiskelija, eli on 25v kun Ruotsia viimeksi opiskellut. Mulla on ihan hyvä kielipää, mutta sanasto päässyt unohtumaan sekä kieliopin hienoudet. Kun nyt läpi pääsis. Muita kyllä Ruotsi mennyt rimaa hipoen? Kokemuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä mennä aikuisiällä kirjotuksiin jos tavootteena on päästä just ja just läpi?

Vierailija
2/8 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika helposti sen pääsee läpi. Mä sain b:n vaikka en ymmärtänyt puoliakaan luetun- ja kuullunymmärtämisistä ja kirjoitelmiin kirjoitin seiskaluokan tasoisia tönkkökauseita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1572 km. Aika pitkähän tuo on.

Vierailija
4/8 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä mennä aikuisiällä kirjotuksiin jos tavootteena on päästä just ja just läpi?

Syynsä kullakin..Mulla se on, että useammasta tutkinnosta ja ammatista huolimatta en ole yo ja nyt mulla olis mahdollista opiskella myös ylioppilastutkinto. En siis tee sillä mitään. Vaikkakaan mun syyt nyt ei kuulu tähän.

Vierailija
5/8 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika helposti sen pääsee läpi. Mä sain b:n vaikka en ymmärtänyt puoliakaan luetun- ja kuullunymmärtämisistä ja kirjoitelmiin kirjoitin seiskaluokan tasoisia tönkkökauseita.

Minä vuonna kirjoitit?

Vierailija
6/8 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku syy jollain kasikymppiselläkin on kirjoittaa ylioppilaaksi, tuskin ne enää jatko-opiskelee kuitenkaan.

Vierailija
7/8 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sanastoharjoitteluun/-kertaukseen Worddive-abikurssi

Vierailija
8/8 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja teen 3 vuorotyötä toisella paikkakunnalla, niin en voi vaatia itseltäni huipputuloksia. Ajankäyttö on vähän eri kantimissa, kuin kotona asuvalla teinillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi