Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auton egr-venttiili putsattu pari vuotta sitten. Voiko sen putsata uudestaan?

Vierailija
06.02.2022 |

Koska tekee samaa häiriötä kun aiemmin silloin ennen kuin putsattiin ensimmäisen kerran. Katsastin auton reili viikko sitten ja pakokaasu mittaukset oli kunnossa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu viikko sitten.. Ap

Vierailija
2/11 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tai ei - mistä minä sen voisin tietää...

Vierailija
4/11 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi deaktivoida EGR kokonaan. Paitsi katsatuksen ajaksi.

Vierailija
5/11 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ei sitä katsastuksessa huomaa, itse vaihdatin softan autoon, tuli 45hp ja 100N lisää tehoa, samalla pistettiin EGR pois käytöstä. Katsastuksessa kysyi että onko moottori vaihdettu, kun arvot on niin hyvät.

Vierailija
6/11 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gps pitää ehdottomasti putsata tai ei auta muu putsaus mitään.

Vierailija
7/11 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ei sitä katsastuksessa huomaa, itse vaihdatin softan autoon, tuli 45hp ja 100N lisää tehoa, samalla pistettiin EGR pois käytöstä. Katsastuksessa kysyi että onko moottori vaihdettu, kun arvot on niin hyvät.

Täällä palaa moottorin vikavalo, kun irtikytkee EGR:n. Tehoja tulee lisää ja kulutus pienenee. Järkyttävä systeemi koko EGR.

Vierailija
8/11 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää että pitää vaihtaa uuteen venttiiliin?

Vierailija
9/11 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä palaa moottorin vikavalo, kun irtikytkee EGR:n. Tehoja tulee lisää ja kulutus pienenee. Järkyttävä systeemi koko EGR.

Se merkkivalo pitää myös kytkeä pois päältä. Sen saa myös softalla, tai oikeastaan se ohjelmoidaan toimimaan nurinpäin eli merkkivalo syttyy kun EGR on päällä, mutta kun se ei koskaan mene päälle niin ei syty. Herätysvirrat päällä tuo merkkivalo palaa, eli näyttäisi toimivan.

Vierailija
10/11 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se merkkivalo pitää myös kytkeä pois päältä. Sen saa myös softalla, tai oikeastaan se ohjelmoidaan toimimaan nurinpäin eli merkkivalo syttyy kun EGR on päällä, mutta kun se ei koskaan mene päälle niin ei syty. Herätysvirrat päällä tuo merkkivalo palaa, eli näyttäisi toimivan.

Vierailija
11/11 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään nyt on aika laittaa auto kiertoon. Jos Egr venttiili ryttyilee niin enpä ihmettelisi jos jotain muutakin vikaa löytyy lähiaikoina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme