Missä ammateissa on kauneimmat naiset?
Minä olen nähnyt ikkunan takaata aika monta hyvännäköistä optikkoa. Hoitoalalla on varmaan kanssa aika paljon kauniita naisia.
Kommentit (39)
Liikunnan ohjaajat, veikkaisin. Työnsä puolesta kroppa on kunnossa.
Olen Kansallisoopperan balettitanssija. Siellä on kauniita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Liikunnan ohjaajat, veikkaisin. Työnsä puolesta kroppa on kunnossa.
Vaikka kroppa olisikin kunnossa niin naama saattaa olla ruma.
Kauneus on katsojan silmissä, minä näen kaikissa naisissa kauneutta ja naiseutta en ikinä rumuutta, näin minä koen mailmaa.
Pikaruokakejuilla näkyy olevan usein aika hyvä silmä millä myyjänsä valkkaavat.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän alkaa pyörimään siellä vaikka ooppera sinänsä ei kiinnosta pätkääkään.
Erikoistuvat naislääkärit on useimmiten upeita. Terveet elämäntavat ja kilpailuhenkisyys ja halu näyttää hyvältä vanhojen kirurgien silmissä, että ottavat mukaan leikkauksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän alkaa pyörimään siellä vaikka ooppera sinänsä ei kiinnosta pätkääkään.
Ooppera ja baletti ei aina ole sama asia.
Työpaikallani olen tekemisissä kymmenien hoitajien kanssa vuodesta toiseen, eikä yhtäkään kaunotarta ole ollut. Joskus joku opiskelija on ollut hottis.
Kyllähän lentoemännät on aina tosi hotteja.
Missä tahansa missä ikäyläraja on 20v. Teinit on kauneimpia naisia.
Lentokentällä näkee kauniita naisia työvaatteet päällä, mutta on epäselvää mikä heidän ammattinsa on.
Ammateissa, joissa ulkoisella habituksella on merkitystä. Olen naisena iloinen, että olen valinnut alan, jossa ei tarvitse olla tärkättynä jakkupuvussa päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikallani olen tekemisissä kymmenien hoitajien kanssa vuodesta toiseen, eikä yhtäkään kaunotarta ole ollut. Joskus joku opiskelija on ollut hottis.
Hoitajissa on todella suurta vaihtelua. Suurin osa laiminlyö kropan kuntoa ja herkuttelee aivan liikaa.
Aikuisten filmipisneksessä kuumimmat ja kiimasimmat misut