Tämän kesän WT-trendi: GRILLAUS
Ei helvetti kun ärsyttää joka paikassa kuulla GRILLAUKSESTA. Ihan kuin kyseessä olisi joku harrastus tms. Helvetti soikoon kyse on kaljamahaisista äijistä tekemässä surkeaa, epäterveellistä ruokaa ulkona. Joka paikassa saa tosiaan kuulla tästä, on grillimaisteri tv-ohjelmaa, radiosta/tv:stä kokoajan jotain "MIKSI TEHDÄ MUUTA KUIN GRILLATA?" -mainoksia ja nämä WT-lampaat vain nielevät kaiken mukisematta, ja nyt sitten grillaamisesta on tullut joku helvetin trendi. Työ ukot töissä läskimahoineen huuliaan lipoen puhuvat kun pääsevät RILLAAMAA NII KU TIMO JUTILA=))) töitten jälkeen.
WT-lampaat, ei enää ikinä
Kommentit (10)
Grillissä valmistettu ruokahan on nimenomaan terveellisempää kuin vaikkapa pannulla paistettu, koska valmistukseen ei tarvitse käyttää ylimääräistä rasvaa, jolloin kalorit pysyvät alhaisina. On ihanaa grillata kasviksia tai kunnon pihviä!
Tämän kesän isoin WT-moka: grillauksen mainitseminen wt-trendiksi.
Eikö se ole ihan jokakesäistä tämä grillauksen rummutus?
Mä kyllä oikeastaan nautin tästä wt-leimasta! Jos tämän palstan mukaan eläisi saamatta wt-leimaa, olisi elämä kyllä pirun tylsää pönötystä!
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:50"]Eikö se ole ihan jokakesäistä tämä grillauksen rummutus?
[/quote]
Mä oon ainakin huomannut tän trendin jo 70-luvulla.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:53"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:50"]Eikö se ole ihan jokakesäistä tämä grillauksen rummutus? [/quote] Mä oon ainakin huomannut tän trendin jo 70-luvulla.
[/quote]
Ja tuntuu olevan ihan kaikkien harrastus (paitsi niiden, jotka sitä inhoaa, syystä tai toisesta).
Lihateollisuudella menee kai huonosti. Oksettaa tämä eläinten pahoinvoinnista piittaamattomuus, kunhan saa (ison) mahan täyteen possua/lammasta/ lehmää...
Ai tämän kesän hahahahahaha?! Joka kesä on tällasta ollut. Eikä kyseessä mikään wt vaan ihan normaali sesonkiruoka, niinkuin kinkku jouluna. Mua kyllä ärsyttää tämä kun ruuasta tehdään liian iso juttu
Samaa mieltä. Kuvottavaa touhua.