Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän kesän WT-trendi: GRILLAUS

Vierailija
15.06.2015 |

Ei helvetti kun ärsyttää joka paikassa kuulla GRILLAUKSESTA. Ihan kuin kyseessä olisi joku harrastus tms. Helvetti soikoon kyse on kaljamahaisista äijistä tekemässä surkeaa, epäterveellistä ruokaa ulkona. Joka paikassa saa tosiaan kuulla tästä, on grillimaisteri tv-ohjelmaa, radiosta/tv:stä kokoajan jotain "MIKSI TEHDÄ MUUTA KUIN GRILLATA?" -mainoksia ja nämä WT-lampaat vain nielevät kaiken mukisematta, ja nyt sitten grillaamisesta on tullut joku helvetin trendi. Työ ukot töissä läskimahoineen huuliaan lipoen puhuvat kun pääsevät RILLAAMAA NII KU TIMO JUTILA=))) töitten jälkeen. 

WT-lampaat, ei enää ikinä

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Kuvottavaa touhua. 

Vierailija
2/10 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillissä valmistettu ruokahan on nimenomaan terveellisempää kuin vaikkapa pannulla paistettu, koska valmistukseen ei tarvitse käyttää ylimääräistä rasvaa, jolloin kalorit pysyvät alhaisina. On ihanaa grillata kasviksia tai kunnon pihviä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kesän isoin WT-moka: grillauksen mainitseminen wt-trendiksi.

Vierailija
4/10 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempi wt harrastuksesi?

Vierailija
5/10 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole ihan jokakesäistä tämä grillauksen rummutus?

Vierailija
6/10 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä oikeastaan nautin tästä wt-leimasta! Jos tämän palstan mukaan eläisi saamatta wt-leimaa, olisi elämä kyllä pirun tylsää pönötystä!

Vierailija
7/10 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:50"]Eikö se ole ihan jokakesäistä tämä grillauksen rummutus?
[/quote]
Mä oon ainakin huomannut tän trendin jo 70-luvulla.

Vierailija
8/10 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:53"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:50"]Eikö se ole ihan jokakesäistä tämä grillauksen rummutus? [/quote] Mä oon ainakin huomannut tän trendin jo 70-luvulla.

[/quote]

Ja tuntuu olevan ihan kaikkien harrastus (paitsi niiden, jotka sitä inhoaa, syystä tai toisesta).

Vierailija
9/10 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihateollisuudella menee kai huonosti. Oksettaa tämä eläinten pahoinvoinnista piittaamattomuus, kunhan saa (ison) mahan täyteen possua/lammasta/ lehmää...

Vierailija
10/10 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tämän kesän hahahahahaha?! Joka kesä on tällasta ollut. Eikä kyseessä mikään wt vaan ihan normaali sesonkiruoka, niinkuin kinkku jouluna. Mua kyllä ärsyttää tämä kun ruuasta tehdään liian iso juttu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi