Madde sai pojan!
Kommentit (111)
Nimi voisi olla Carl Christopher, kunkku + iskän nimi
Jei, lisää ylhäisiä suita Ruotsin kansan ruokittavaksi! Ja kohta voidaankin pitää mahtavat ristiäiset, joissa syödään kaviaaria ja juodaan rahvaan kyyneleitä.
Kauanko kesti, että saimme tietää Estellen ja Leonoren nimet? Kuinka pian nimi kerrotaan?
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 15:58"]Kauanko kesti, että saimme tietää Estellen ja Leonoren nimet? Kuinka pian nimi kerrotaan?
[/quote]
Perinteisesti nimi on taidettu kertoa viimeistään kolmen päivän kuluttua syntymästä.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 15:51"]Tulipa nopeasti hääjuhlien jälkeen! Olen iloinen, että tuli poika (vaihtelun vuoksi, Estelle ja Leonore). Ja minusta oli myös kivaa, että William ja Catherine saivat tytön. :)
[/quote]
Mä veikkasinkin silloin häiden aikaan, että ne nopeuttaa tätä synnytystä kun onhan se kahden päivän juhliminen aika iso rasitus elimistölle.
En siis tarkota mitään biletystä tai ryyppäämistä. Vaan ihan pitkään paikallaan istumista ja skarppina olemista.
Liam Christopher Dylan veikkaan nimeksi.
Hihi. Saipa Madde kivasti taas käännettyä huomion itseensä. Ja joo joo, tiedän kyllä että eipä siihen syntymään itse paljon vaikuteta, mutta tuskin häntä itseään tilanne mitenkään harmittaa nyt. Mutta on mahtanut olla häissä tukalaa..
Joku kansainvälinen muotinimi varmaankin. Tuo Liam oli hyvä veikkaus.
Veeti-Christopher, Suomen kunniaksi.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:08"]Hihi. Saipa Madde kivasti taas käännettyä huomion itseensä. Ja joo joo, tiedän kyllä että eipä siihen syntymään itse paljon vaikuteta, mutta tuskin häntä itseään tilanne mitenkään harmittaa nyt. Mutta on mahtanut olla häissä tukalaa..
[/quote]
Miksi olisi ollut? Ei mulla ainakaan 2 päivää ennen synnytystä ollut mitenkään erityisen tukalaa. Kaikki ei paisu ryhävalaiksi vaikka oliskin raskaana...
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:08"]
Hihi. Saipa Madde kivasti taas käännettyä huomion itseensä. Ja joo joo, tiedän kyllä että eipä siihen syntymään itse paljon vaikuteta, mutta tuskin häntä itseään tilanne mitenkään harmittaa nyt. Mutta on mahtanut olla häissä tukalaa..
[/quote]
Olen aina tiennyt että Madde on sydämestään keltamusta :)
Onnea heille! Ihanaa että tuli pikkuinen prinssi pikku-prinsessojen rinnalle :)
Saiskos niitä nimiehdotuksia lähettää tuoreille vanhemmille vaikka sähköpostilla? Ehdottaisin nimeä Ilpojonne-Matti, kun eivät raukat varmaan muuten sitä nimeä hoksaa antaa. :/
Mahtava juttu! Ja miten hyvinvoivan ja rennon näköinen viimeisillään raskaana (kirjaimellisesti!) ollut Madde veljensä häissä olikaan! Ihan käsittämätöntä että ainoastaan päivän, parin päästä jo synnytti. Itse muistan olleeni kuin turvonnut, hikinen virtahepo jota kolotti, särki ja sattui joka puolelle. Ei puhettakaan että olisin liitoskivuissani ja turvonneilla jaloilla kävellyt korkokengissä mukulakivillä ja istunut kirkossa kovalla tuolilla piiiiiiitkiä aikoja. Madden kävelykin oli niin helppoa ja kevyttä.
Veikkaan, että etunimi on aika pitkä, kaksi- tai kolmetavuinen. Kansainvälinen ja moderni. Samanhenkinen kuin Leonore ja Estelle. Helppo lausua niin ruotsiksi kuin englanniksi.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 16:31"]
Mahtava juttu! Ja miten hyvinvoivan ja rennon näköinen viimeisillään raskaana (kirjaimellisesti!) ollut Madde veljensä häissä olikaan! Ihan käsittämätöntä että ainoastaan päivän, parin päästä jo synnytti. Itse muistan olleeni kuin turvonnut, hikinen virtahepo jota kolotti, särki ja sattui joka puolelle. Ei puhettakaan että olisin liitoskivuissani ja turvonneilla jaloilla kävellyt korkokengissä mukulakivillä ja istunut kirkossa kovalla tuolilla piiiiiiitkiä aikoja. Madden kävelykin oli niin helppoa ja kevyttä.
[/quote]
Minäkin olin viimeiseen asti hyvävointinen ja olin hehkeä monien mielestä. Toiset kestää raskauden helpommin.
Nimeksi tulee:
Edmund Gustav Hubertus
Carl Oscar Bertil